Foto bij powers

voor we met het "echte" veraal gaan beginnen,ga ik eerst wat over de krachten vertellen.
je hebt 3 verillende soorten krachten:
verwoestende,veranderende en opbouwende krachten.
ik zal overal een paar voorbeelden van geven,te beginnen met vernietigende krachten:
vernietigende krachten kunnen gevaarlijk zijn.zoals ik merkte toen mijn beste vriendin me bijna verbrande,zij is een vlammenwerper.
en zo heb je meer mensen,hitteversprijders, vlammenwarpers,supersterken enz
en zan hebben we de veranderende krachten.hiervan ben ik zelf een mooi voorbeeld,een veranderling.ik kan in alle denkebare levende wezens veranderen.
maar er zijn ook mensen die voorwerpen kunnen veranderen,of onzichtbaar worden.
en tot slot heb je de opbouwende krachten.
en daarbij horen de genezers.mijn moeder is een genezer,zoals ik vroeger zo vaak gemerkt heb,ieder pijntje of dingetje waarom ik moest huilen,werd door haar genezen.
ook bij deze groep horen de groeiers.zij kunnen alles laten groeien of krimpen.

natuurlijk zijn er nog veel meer krachten,eij adden een ziener als leraar.hij wist al dat je ging spieken,nog voor je dat had gedaan.
of die mensen die meteen als ze je zien weten wat voor krachten je hebt,of je dromen zien
er zijn er zoveel,ik kan ze nooit allemaal behandelen.dit zijn aleen de 3 hoofdgroepen.

Reageer (3)

  • OneRose

    Ooh! ik vind het nu al geweldig!

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Fennec

    ^^ nice, ow waarom ik middernacht ging schrijven? Ik had hoofdpijn (klinkt raar maar is waar)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen