De Wekker ging. Lucas sprong omhoog "Het is Zaterdag"Zei Lucas vrolijk. Het was 10 uur 's ochtends. Lucas hoopte dat de tijd sneller zou gaan en ging achter de computer.Yuki was online en Lucas lachte even.

"Lucky92":Vandaag zullen we elkaar zien he.
"Yuki-chan91":Yep het zal vandaag gebeuren.maar ik zit met iets.
"Lucky92": Wat is er dan?
"Yuki-chan91": Hoe kennen we elkaar herkennen xD?
"Lucky92": ik heb geen idee xD Wacht ik heb wel ballonnen ik zal wel een rode ballon meenemen
"Yuki-chan91": Das een goed idee dat zal ik ook wel doen dan

als de tijd een maal aangekomen Werd Lucas een beetje zenuwachtig. en blaasde de ballon op en maakte hem vast aan een touwtje. Toen hij vertrekte werd hij alleen maar zenuwachtiger. Tot zijn schrik toen hij daar aankwam zag hij een Jongen met een rode ballon. Snel Vertopte Lucas zijn ballon en probeerde te lezen wat er op zijn ballon stond. "Yuki" las hij. "Nee dat kan niet" zei hij zacht tegen zichzelf. het zou een meisje moeten zijn. Van schrik teleurstelling liet hij de ballon los En rende weg. Hij rende veel te hard weg waardoor hij helemaal buiten adem was. Hij ging een steegje in en ruste even uit. Tot zijn schrik zag hij Yuki voorbij rennen. "hoe kan dit, dit was allemaal maar een slecht idee, ik had het kunnen weten" Dacht Lucas bij zichzelf. Net toen hij naar huis wilde lopen Stond Yuki voor hem.

Reageer (1)

  • Matsumoto

    Wat stop jij tog altijd op een leuk eind(huil)
    Want nu ben ik heel nieuwschierig hoe het verder gaat!
    Ik zeg nog we een keer tege alisa dat ze dit verhaal ook moet lezen(A)
    Snel verder!
    x Li

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen