What is the reason that I meet you right now?
POV Ally
Aangekomen op het vliegveld van Barcelona had ik besloten om meteen naar ons huisje te gaan die we gehuurd hadden maar eerst moesten we de koffers halen en dus liep ik naast Lanischa die een kar duwde met me gedachte heel ergens anders door het vliegveld van Barcelona en doordat ik in gedachte liep knalde ik tegen een jongen aan ik keek omhoog en zag dat die er niet verkeerd uit zag. "Euhm Sorry"Zei ik terwijl ik snel doorliep. "Maakt niet uit, volgens mij is dit mijn geluksdag, en spelen bij FC Barcelona en een knap meisje ontmoeten."zei de jongen lachend. Ik rolde met mijn ogen en liep gewoon door."Omg je weet zojuist dat je werd aangesproken door de Nederlandse meest hotste sexy speler ever werd aangesproken?!"zei Lanische histirisch."Dus."zei ik kortaf."Je negeerde hem!"Zei ze."Ik heb met Lars weet je nog."Zei ik terwijl ik gewoon doorliep. Ik weet nog goed dat ik vroeger Ibrahim Afellay echt een held vond, hij was sexy knap had een sixpack en leek de ideale jongen, nu heb ik hem ontmoet en doet het me niks. Terwijl we bij de goede hal waren aangekomen zag ik al gauw onze koffers en trok die van de band af en gooide die op de kar."Ben je nou serieus dat je twee jaar op Lars wilt wachten, ik weet zeker dat hij gewoon in die twee jaar gewoon vreemd hoor."Zei ze. "Dat zeg jij, ik hou van Lars en hij is de ware voor mij klaar einde discussie. "Zei ik terwijl ik een taxi aanhield."Je twijfelt wel hoor."Zei ze terwijl ze rustig door ging met klagen over Lars. "Weet je nog die ene keer dat die vreemd ging en jij hem voor de tweede keer weer had vergeven terwijl die het bed in dook met een ander?!"zei ze. "Dat is verleden tijd en dat gebeurt niet meer en nu hou je er over op."zei ik terwijl ik de taxi instapte. De hele rit werd er niks gezegd maar de woorden die Lanischa me zeiden deden me wel wat. Want misschien had Lanischa wel gelijk en is het toch beter om het uit te maken, maar het voelde ook alsof dit beetje de schuld was van Ibrahim die ik tegen kwam,alsof hij me hoofd op hol zetten en alsof het aan hem lag dat ik twijfelde. Ik zuchtte diep en keek de hele reis uit het raam. Ik wilde niet twijfelen maar toch deed ik het.
Reageer (2)
Maar ibi is bezet.. Door mij
1 decennium geledenAaah.. het zal nog moeilijk worden voor Ally! Ze kan Ibrahim nu natuurlijk vaak tegen komen x] Maar misschien moet ze naar haar vriendin luisteren!
1 decennium geleden