9.2
POV Samira
Ibrahim en ik hadden besloten om te genoten er een rustige dag van te maken maar die werd al snel verstoord, me tante moest weg en dus hadden Ibrahim en ik aangeboden om op Jelano me neefje te passen en dus moesten we al vroeg uit bed aangezien Jelano al om tien uur bij ons zou zijn en we pas laat uit bed kwamen moesten we nog opschieten ook. Terwijl ik me snel aankleedde en Ibrahim probeerde wakker te maken ging de deurbel al."Fijn te laat opstaan is niks voor mij."Mompelde ik terwijl ik als een speer naar beneden renden en de deur opendeed. Al snel zag ik het vrolijke kleine snoetje van Jelano."Samila!"riep die al snel vrolijk. Nu had ik het geluk dat hij pas 2 jaar oud was en zou dus gelukkig ook nog slapen. Terwijl me tante hem een kus gaf kwam Jelano al vrolijk naar binnen rennen met zijn jas aan door de hele woonkamer. "Jelano trek je jas en schoenen is uit."Riep ik maar Jelano had niet echt zin om al te gaan luisteren en dus rende die naar boven. Ik zuchtte diep en rende er achteraan en voor dat die de slaapkamer in wou komen hield ik hem tegen. "Laat Ibi nog maar even slapen he."Zei ik. "Maal Ibi moet wakkel wolden!"Riep Jelano en bonkte op de deur. Terwijl ik snel bij de deur vandaan liep en hem mee naar beneden nam was hij het alles behalve met me eens. "Ibi moet nu wakkel wolden hool want ik ben ook al wakkel."zei die terwijl die terug naar boven probeerde te lopen. "Nee ibi wordt zo wakker."Zei ik terwijl ik zijn jas en schoenen uit trok. "Gaan we eerst even eten?"Vroeg ik terwijl ik hem in de kinderstoel tilde en de ontbijttafel begon te dekken. "Maal ik wil naal ibi."zei die tegen me in. Jelano was al helemaal weg van Ibi toen hij de eerste keer bij me tante kwam en dat bracht nu dus problemen."Eerst broodje eten daarna maken we Ibi wakker."Zei ik terwijl ik de laatste dingen op tafel zetten."Ibi moet mee eten."Zei hij. Stiekem wou ik Ibrahim nog even laten slapen aangezien het gisteravond ook laat was maar omdat Jelano het zo graag wou besloot ik maar om Ibi wakker te maken."Nou vooruit, maar je doet wel lief als je hem wakker maakt."zei ik terwijl ik hem uit de kinderstoel tilde en zachtjes naar boven liep was Jelano door het dollen heen. "Ibi Ibi Ibi"Riep die al vrolijk. "Zachtjes he!"Zei ik terwijl ik hem op het bed tilde kroop die meteen naar Ibi toe om hem te knuffelen en langzaam ontweek ook Ibrahim uit zijn slaap."Ibi Ibi"Riep Jelano nog vrolijker toen Ibrahim meteen alle aandacht aan Jelano gaf. Ik lachte terwijl ik Ibi een kus gaf en de kamer weer uitliep. Terwijl ik rustig naar beneden liep om Ibi wakker te laten worden hoorde ik dat Jelano hele andere plannen had. "Voetballen,voetballen."Gilde die door het hele huis. Ik lachte zachtjes in me zelf terwijl ik mijn mobiel pakte om de belangrijkste punten door te lezen totdat ik gestoord werd door de bel. Ik liep naar de deur en deed hem open en schrok van degene wie ik daar aantrof.
Reageer (3)
Whooooo??
1 decennium geledenIbi's moeder maybe? of Samira's moeder. Misschien ook wel een hoge pief van barca..
Like Like
1 decennium geledensnel verder
Hm, wie staat er nu voor haar neus?! ö Samira schrikt, dus uh.. misschien d'r moeder? .. politie?
1 decennium geledenJelano is trouwens schattig!!