Foto bij pregnancy story

op een dag had ik seks met mijn vriend. alles was veilig. alleen nam ik de pil nog niet. niets gevaarlijks dacht ik. tot ik 2 weken later mijn regels niet had. ik raakte in paniek. maar ik durfde geen test doen. ik bleef maar wachten en wachten. nee intussen was er een maand voorbij. ik kocht een test en hij bleek positief. ik vertelde het aan mijn vriend. we waren net die dag 4 maanden samen. hij zei dat "dat ding" weg moet. toen ik in het ziekenhuis aankwam besefte ik dat ik een moord ging plegen. ik keerde terug naar mijn vriend en zei dat ik het niet kon. hij zei dan gewoon "ok. ik moet je niet meer hebben met dat ding in jou. vaarwel" huilend ging ik weg. mijn ouders gooiden mij ook buiten. de baby groeide en ik raak er maar meer aan gehecht. tot het de moment is. ik krijg mijn baby in mijn armen en ik word opnieuw verliefd. verliefd op mijn baby. ik sms de vader 2 dagen later. geen reactie. mijn vrienden waren er wel voor mij. zij hielpen mij met de beginfase en nu. nu is mijn baby al een schattige peuter van 1.5 jaar. mijn lieve baby. haar naam???
als het een meisje is: Jana Lavaert
als het een jongen is: Thomas Lavaert
wie weet allebei...

Reageer (1)

  • Lynn1D

    Ohh! Kan dit vervolgd worden?
    Ohmy!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen