Foto bij Marrying.

Dit is het verneukte plaatje van obito en rin waar ik blair van heb gemaakt xD

5 jaar later

Blair pov;
'Blair liefje,je ziet er geweldig uit.En wat nog geweldiger is je gaat trouwen,deze jurk staat je perfect,ben je nerveus lief?'vraagt daisy me.'Ja ik ben nerveus en bedankt en omg ik moet over 1 minuut het altaar oplopen.er wordt op de deur geklopt.'Kom je mee schoondochter?'vraagt obito's vader me lief.Ik knik en laat me meenemen naar het altaar waar obito staat te wachten,als ik aan kom lopen kijkt hij me lief aan ,en ga ik tegenover hem staan.Ik kijk om me heen en zie chanel die nu 1 jaar is in een lief roze jurkje staan met bloemetjes in der hand.De ceremony begint 'Blair neem jij obito uchiha tot je wettige echtgenoot?'vraagt de priester me.'Ja'piep ik lief.'Obito neem jij blair tot je wettige echtgenote in voor en tegenspoed tot de dood jullie scheid'vraagt de priester hem.'Ja'antwoord hij lief.'Dan mag u nu de bruid kussen'zegt de priester.Obito zoent me teder en we lopen het gebouw uit met irisa ,dat is daisy's kindje van ook 1 jaar en chanel loopt erachter terwijl ze met bloemetjes strooien.Buiten feliciteert iedereen ons en omhels ik daisy kakashi en minato.'Ik zie jullie morgen wel'mompel ik liefjes.'Maak er een rockende huwelijksnacht van chanelle blijft wel bij ons'gilt daisy ,ik knik en grinnik en we gaan naar ons hotel.Eenmaal daar aangekomen kleden we ons uit en gaan we onder de dekens liggen.'En hoe voelt het miss uchiha?'mompel obito plagend.'Goed hoor schat kunnen we nu gewoon..'maar voordat ik mijn zin af kon maken rolde hij bovenop me tongde me en ging hij in me,hij stootte zachtjes en daarna hard ik kreunde heel hard.Na een tijdje lag hij naast me op bed en bestelde we champange die we opdronken ,samen met aardbeien en chocoladesaus.Ik likte de chocolade van zijn lippen en langzamerhand vielen we in slaap.


daisy pov;
'Slapen de kleintjes?'fluister ik.Kakashi knikt en we lopen zachtjes naar onder.'Wat is er ,waarom gaan we naar beneden ?Wil je seks in de keuken?'vraagt kakashi me kinky.'Nee overgeilde aap,ik moet je iets belangrijks vertellen'mompel ik chaggie.'Watdan?'vraagt hij me lief terwijl een arm om me heen slaat.'Ik ben alweer zwanger'mompel ik.'Echt waar ?Dat is geweldig schat'gilt hij heel zachtjes terwijl hij een zoen op mijn mond drukt.Hij tilt me zachtjes op en draagt me naar boven waar hij me in ons bed legt,en we de rest van de avond seksen,maar wel rustig aan vanwege de baby.

Reageer (1)

  • Caged

    GHAAAA XD
    Chanel zo liefjes :O
    En dan Irisa die worden gwn net zoals BFF XD
    Boh ik krijg er nog een kleuter bij O_O
    Hm ik weet al wat het is ^^
    En Kakashi toch hm... Slechte namen keus PHUH! XD
    Zeg ben ik eig getrouwdxD
    WAT EEN VRAGEN TOCH
    Oh my god man we hebben gwn allebei een meisje das like zo cute
    Samen shoppen voor kleertjes
    :3 en dan moet ik je nog vertellen van de 2de O_O
    Boh dat wordt wat XD
    Nja snel verder

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen