Foto bij living forever 4.2

In de pauze liep ik naar mijn lokker waar ik de rest al vond. Het groepje dat al zo vriendelijk naar me was tijdens Engels achtervolgde me, maar staakte hun achtervolging toen ze de jongens zagen.
‘Al vrienden gemaakt?’ merkte Tom sarcastisch op terwijl hij naar de jongens knikte.
‘Ja, we zijn bff’s,’ zei ik en ik nam een ongelofelijke nep grijns op mijn gezicht. Jay grinnikte.
‘Als het irritant is zeg je het maar,’ gromde Tom een beetje chagrijnig. ‘Heb ik meteen lunch.’ Ik schoot in de lach.
‘Klinkt verleidelijk, ik hou het in gedachten,’zei ik en Tom grijnsde. Ik gooiden mijn Engels boeken in mijn locker en pakte mijn geschiedenis spullen.
‘Siva heeft ook al wat vrienden gemaakt,’ zei Jay en meteen schoot Max in de lach.
‘Wat heb ik gemist?’ vroeg ik terwijl ik naar de geërgerde Siva kijk.
‘Siva is in trek bij de meisjes,’ zei Max lachend. Siva zucht.
‘Hij is meer dan in trek bij de meisjes,’ zei Tom. ‘Ze kunnen hun ogen amper van hem afhouden.’ Ik grinnik en keek naar een groepje meisjes dat inderdaad naar Siva stond te staren.
‘Welke vakken hebben jullie zo?’ vroeg Jay. ‘Wij hebben biologie.’
‘Geschiedenis,’ mompelde ik.
‘Scheikunde,’ zei Max. Het was even stil terwijl we allemaal om ons heen keken.
‘Wat ga je doen tegen die jongens Nathan?’ vroeg Siva uiteindelijk.
‘Ik ga niets tegen ze doen,’ zei ik. ‘De vraag is wat zij gaan proberen te doen.’

Reageer (1)

  • Ninuturu

    ((N) :O twee de zelfde ????)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen