Foto bij Lovemaker daisy

dais thQ voor inspi ^^

Still Blair's Point of View;

'Hier'gil ik kwaad.Ik zie daisy aan lopen en ze komt naast me zitten,en omhelst me.'Hey lief gaat die een beetje?'mompelt ze.Ik kijk haar chaggie aan 'Nee ik haat obito'mompel ik kwaad.'Maar blijf je wel bij hem wonen ?'vraagt ze me droog.'Joh nog helemaal niet aan gedacht,maar ik mocht ook bij minato wonen dus ik ga dalijk mijn spullen pakken'mompel ik triest.'Maar..'zegt daisy maar voordat ze haar zin kan afmaken houdt ik haar mond dicht en sta ik op.'Kom mee'mompel ik chaggie.Ze staat op zucht en loopt mee.Eenmaal bij de uchiha's blijf daisy buiten staan.'Ik blijf hiet wachten'mompelt ze.Ik loop naar binnen naar de kamer van obito en maak de deur open,waar ik hem alleen in een handdoek aantref.'Blair ik eh..'mompelt hij.'Zeg maar niks ,ik ben zo weer weg alleen even spullen pakken'zeg ik kwaad.Hij kijkt me zielig aan ik doe mijn spullen in mijn koffers en loop het huis uit.Eenmaal buiten is daisy weg en loop ik naar minato's huis waar ik wordt binnengelaten.'Relatieproblemen?'vraagt hij me zorgzaam.Ik knik en slik even.


Daisy pov;
' Kakashi we moeten ze bij elkaar brengen'mompel ik.'Zou jij je er wel mee bemoeien ?'vraagt hij me droog.'Ik ? Jij gaat ook meehelpen,ik weet het al we brengen ze zonder dat ze weten naar dezelfde plek en die moet heel romtantishe zijn'mompel ik liefjes.'maar'maar voordat kakashi zijn zin kan afmaken onderbreek ik hem snel 'Geen gemaar kakashi gewoon mewerken Du geilerd'zeg ik onschuldig.'Don't talk so horney,you little hornbal 'fluistert hij in mijn oor terwijl hij kleine kusjes in mijn nek geeft.'hooney,hier gaan we mee verder als blair en obito bij elkaar zijn'mompel ik.'Maar ik kom seks tekort'zucht hij.'We hebben nog niet eens seks sukkel'lach ik.'Oahja'mompelt hij droog.'Gaga kssssshh.. kakashi schiet op 'mompel ik.Ik ren naar het bos naar die ene plek leg er een deken en picknickmand neer en ren weer terug om blair te halen,als ik bij minato's huis ben loopt blair net der huis uit.'BLAIR,ik heb een verrassing voor je'gil ik.Ze kijkt me dom aan en loopt rustig naar me toe.' NIET zo enthosiast'mompel ik ironishe.Ze grinnikt en ik doe haar een blinddoek om.'Daisy wat gaan we doen ?'momepelt ze.'Vertrouw me nu maar'zeg ik onschuldig.Als we op de plek zijn komen obito en kakashi ook net aan ik zet blair op de deken neer en kakashi zet haar dernaast.'Doe jullie blinddoeken maar af'mompel ik.Blair en obito doen ze af en kijken naar elkaar blair kijkt hem dom aan en wendt koppig haar blik af.'Wij zijn weg byeee'gil ik terwijl ik en kakashi verdwijnen.'Kakashi laat dat'fluister ik zacht vanuit de bosjes,vanwege kakashi die aan mijn kont zit.


obito pov;
'Blair luister nu het spijt me'zeg ik bijna huilend.'Intereseert me niet obito'zegt ze koppig.Ze haalt het bloed onder mijn nagels vandaan,weg mooi bloed netzoals haar.Gosh wat een domme vergelijking zeg.'Blair'mompel ik.'Nee obito ik wil niks meer met je te make hebben'gilt ze huilend.Ze begint aleenmaar harden te huilen,en ik probeer haar te troosten maar ze slaat telkens mijn hand weg.' Hoe kon je ?Hoe kon je haar zoenen obito'gilt ze kwaad.'Ik kon er niks aan doen ,ik was onder een soort hypnose ofzo'mompel ik afwezig.'SMOESJES OBITO SMOESJES 'gilt ze woedend.Haar zus had speciale krachten daarin ofzo,ik merkte het niet eens het gebeurde gewoon.Ineens zien we daisy uit de bosjes springen en kakashi die haar hoofdschuddend achterna loopt.'Blair,het is echt zo we zaten hem te bespieden en hij had een andere blik in zijn ogen en hij gedroeg zich anders hij was duidelijk onder hypnose'zeg ik droog.' Jaja tuurlijk.'mompelt ze koppig.Ik pak blair's polsen stevig vast en ze kijkt me bijna bang aan 'Blair godverdomme,luister ik hou zielsveel van je en ik kon daar niks aan doen OKE,dus ben eens een x niet zo kut koppig en luister Godverdomme naar ons'gil ik bijna kwaad.Ze huilt nu nog harder en trekt haar polsen weg.'Dais ,kom mee dit is niet het goede moment om te gaan staren'fluistert kakashi tegen daisy.'Alsof jij iets van goede momenten afweet'mompelt ze giegelend terwijl ze weer zogenaamd weglopen.Ze huilt nogsteeds hard en kijkt me verontschuldigend aan.'Het spijt me'gilt ze terwijl ze me omhelst.'Nee het spijt mij'mompel ik tewijl ik mijn armen om haar heen sla en haar op mijn schoot trek.'Dit har dus nooit mogen gebeuren ,nooit en vanaf nu zorg ik dat zoiets nooit meer gebeurt en zal ik je met mijn leven bewaken'zeg ik liefjes.Haar ogen sprankelen en ze zoent me teder op mijn mond en ik ga helemaal mee in haar zoen.Ik veeg haar tranen weg en we glimlachen beide lief.'Ik hou van je'mompelt ze.'Ik hou ook zielsveel van jou liefie'zeg ik lief.Ze legt haar hoofdt tegen mijn borstkast en rust er een tijdje vredig op.


kakashi pov;
'Zo nu zijn wij aan de beurt'fluister ik zacht terwijl ik daisy op de grond duw en haar zoen.'Maar geen seks'fluistert ze giegelend.Ik grinnik en knik,ze legt haar armen in mijn nek en we zoenen elkaar vurig.'Hmm kakashi je bent de beste 'kreunt ze.'Weet ik 'zeg ik droog.'Om het geslijm af te maken moest jij zeggen dat ik de beste ben'kreunt ze schaapachtig.Ik grinnik en duw mijn tong in haar mond.'Das ook goed'kreunt ze zacht tussendoor.

Reageer (1)

  • Caged

    Oelala ^^
    Me likes it
    Maar dat weetje wel
    En graag gedaan hoor :3
    Inspi zat *kuch* nja het komt allemaal altijd wel binnenstromen xD
    Damn me likes Kakashi O_O
    Ach als je mij niet had
    Wat zal er dan met je gebeurt zijn...
    Hm wil er niet eens aan denken (A)
    Ik de slimste ^^
    Ik de.. geilste?
    Kakashi: Jaaa :Y)
    Oke... .... ... Geen commentaar
    *Pakt pokebal xD*
    Kakashi ik kies jou xD
    *Kakashi vliegt op me af en verder is het privé xD*

    Nou snel verder

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen