S goes down,good job Dais.
Reacord je bent de enige die hem leest ;p
blair pov;
'S,kunnen we even uitrusten ik ben moe.Why the fock moeten we zo snel lopen ?'vraag ik haar moe.'Okey,lazy we stoppen wel even'antwoord ze geirriteerd.Ze gaat in een boom zitten en ze doet alsof ze op uitkijk is,wat gaat der in dat blonde hoofdje om.'Blair klaar?'vraagt ze me snel.'Waarom doe je net alsof er mensen achter ons aan zitten en waarom moet het zo vlug waar ben je mee bezig'vraag ik haar achterdochtig.'Vertrouw je ,je éigen zus niet?'vraagt ze nep-onschuldig.'Nee 'antwoord ik bot.'Nou als je het zo brengt,ik heb met obito gezoent en heb je hierheen gelokt om je af te maken en je plaats in te nemen'zegt ze doodgewoon.Ik schiet in de lach maar ze kijkt me serieus aan.'Serieus?'vraag ik bijna huilend.Ze knikt en kijkt me gemeen aan,ik ren huilend zo snel als ik kan weg.'You can't hide'gilt ze rennend.Ik ren zo snel als ik kan maak struikel over een boomstam waardoor ze me in haalt.Ze gooit kunai's op me af en ik ontwijk ze maar net.'Ik heb je vriendje gezoent en jij rent voor mij weg,wat een zwakkeling ben jij zeg'zegt ze gemeen.'Wat ben je gemeen'piep ik.Ze is ineens weg maar ik blijf haar stem horen ,ineens voel ik 2 kunai's in mijn arm boren en val ik op de grond.'Gotccha'lacht ze gemeen.Ze wilt er een einde aan maken en verplaats haar kunai langzaam naar mijn hart als ze zich met een gil omdraait.Ik kijk naar haar been en zie een kunai derin zitten.' Blijf met je teringpoten van mijn BFF af bitch'hoor ik een bekende stem genaamt daisy gillen.'Daisy 'piep ik huilend.Ik voel 2 armen om me heen en kijk in obito's ogen ,ik wend mijn blik gekwetst af en sla zijn armen van me af.'Kom mee blair ik breng je in veiligheid'zegt kakashi droog die me meesleurt.'Dacht je echt dat je haar kon afmaken of kakashi kon krijgen ,domme blonde bimbo'gilt daisy kwaad.Daisy doet een jutsu ,S raakt in de war en krijgt ineens een kunai in haar nek ,recht door haar slagader heen ze valt dood bloedend op de grond.Ik geef een gil en begraaf mijn gezicht in kakashi's schouder.Obito wilt me troosten maar ik hoef geen aandacht van hem.'Daisy dankje ,het spijt me'piep ik jankend.'Het is al goed'piept daisy ook jankend terwijl we elkaar omhelzen,als ik huil huilt zij altijd automatishe mee.Ik word ondersteund door daisy en samen lopen we naar konoha.'Blair wat is er?'vraagt obito me onschuldig.' Obito heb je met haar gezoent ?'vraag ik hem doordringen.'Ehm .. ehm ja maar sorry ik meende het niet wilde het niet doen ,het gebeurde gewoon'mompelt hij onschuldig.'HET IS UIT OBITO,je hebt me verraden je hebt met iemandt anders gezoent en dan doe je ook nog een zo onschuldig ! IK HAAT JE'gil ikkwaad terwijl ik wegren.De wonden die daisy had geheelt deden nog een beetje pijn maar ik rende sel weg ,naar mijn favoriete boom in konoha.Na een tijdje hoor ik een stem.'Blair waar ben je ?'hoor ik daisy roepen.
Reageer (1)
O_O
1 decennium geledenCLIFFHANGER
GEMEEEN
Boh mag niet uit zijn
SuperDais regelt het wel weer ^^
Ja man ik ben een killeeeeer
En jij moet heel snel verder ^^
X