008
andy sixx
ik werd wakker, met een meisje in mijn armen. en meteen kreeg ik dat gevoel weer. dat gevoel van blijdschap als ik haar zag. die kriebels in mijn buik. ik wilde wat voor haar doen. zo voorzichtig als ik maar kon stond ik op. ik wilde haar niet wakker maken. ik liep naar de deur, en keek nog een keer. daar lag ze. blauw grijze ogen, mooi bruin haar in laagjes. stilletjes ging ik naar beneden. ik pakte de pan, en bakte een eitje. hmm... wat moet er eerst? de boter of het eitje? moet er eigenlijk wel boter in de pan? ik had echt geen idee. had nog nooit een gebakken eitje voor iemand gemaakt. ik deed het maar op een ogische volgorde. ik was uiteindelijk tevreden over het resultaat. snel pakte ik een paar sinasappels en begon ze uit te persen. zou ze hier wel van houden? nouja, en anders eet ik het zelf wel op. ik zette alles op een dienblad, en liep naar boven. ik zette het dienblad op de rand van het bed, en ging naast haar zitten. ze was zo mooi, betoverend gewoon.
langzaam stak ik mijn hand uit, en streelde haar gezicht. snel trok ik mijn hand weg, ze bewoog. ze opende haar mooie ogen, en keek verbaasd. 'goeiemorgen' zei ik vrolijk. nu kreeg ook zij een lach op haar gezicht 'goeiemorgen' zei ze nadat ze had gegaapt. 'ik euh, heb een ontbijtje voor je' zei ik, en mertke dat ik rood werd. 'ahw! daar had ik nou net zin in! wat lief van je zeg.' toen ik het dienblad tevoorschijn haalde, viel haar mond open 'zoiets heeft iemand nog nooit voor me gedaan. dat had je echt niet hoeven doen hoor!' 'ik doe het lekker toch'zei ik. en ze keek me lachend aan. 'dankje'zei ze en gaf me een kus op mn wang. 'het was vannacht wel lekker warm'zei ze. en keek me blozend aan. ze was zo mooi als ze verlegen was. ik vond het schattig. 'ja, dat kwam omdat je mij had, maar ook alle dekens...' samen lachde we, en door ons luide gelach kwamen de jongens boven.
'WAT THE FUCK IS HIER^ hee ayla' verbeterde ashley zich. 'goeiemorgen ashley'zei ze lachend. ik zag aan ashley dat hij rood werd. grinnikend stond ik op. 'ik kom zo terug'
ashley wachtte op me in de gang. 'EN!? HOE WAS HET?' 'het was geweldig. ik ben je zo dankbaar dat je op de bank bent gaan slapen. 'haha, dat doen vrienden toch'. 'ik ben alleen zo bang dat ze mij niet leuk zal vinden.'zei ik pijnzend. ashley begon keihard te lachen, ik keek hem niet begrijpend aan. met tranen in zijn ogen van het lachen keek hij me aan en zei: 'man, je weet niet waar je het over hebt! heb je gezien hoe ze naar je kijkt? believe me, die vind je echt wel leuk."
Er zijn nog geen reacties.