Foto bij 007

'ik wil in de achtbaan!' riep andy als een klein kind. hij maakte me aan het lachen. iets wat ik in lange tijd niet zo vaak had gedaan.
de rest volgde enthousiast 'wij ook!'.
'goh, niet gedacht dat volwassenen zoveel plezier op een kermis konden hebben' lachte ik.
'maar, zei ashley, wij zijn dan ook niet helemaal goed bij ons hoofd'.
'daar heb ik nog niets van gemerkt hoor' zei ik sarcastisch.
we liepen rustig door. het viel me op dat
er elke keer meisjes giechelden als ze ons zagen.
na een tijdje kwam er een groepje gillende meisjes op ons af.
'andy! mogen we een handtekening?' 'natuurlijk'. zei hij met de grootste fake glimlach die ik ooit gezien had. ik liep even rustig weg, zodat de jongens ongestoord handtekeningen uit konden delen. na een tijdje kwam andy naast me staan. 'gaat het?' 'haha, ja hoor. wat dan?'
'nou je liep weg, dus ik dacht misschien is er wat...' hij verborg zijn gezicht onder zijn haren. maar voelde zijn ogen naar me kijken.
'nee er is niets, alleen die meiden gilde zo hard dat ik er hoofdpijn van kreeg'zei ik met een pijnlijk gezicht. meteen begon andy te lachen.
ik kreeg er kriebels van in mijn buik. zijn lach, zijn ogen, zijn adem... nee! het mocht niet! en wie zou mij nou zien staan? ik bedoel, kijk naar hem. hij is perfect... hij zal me nooit leuk vinden.
peinsend en in gedachten staarde ik voor me uit. 'andy?'
ik keek om me heen, maar zag niemand meer. waar hingen die nou weer uit. opeens voelde ik een tik op mijn schouder.
daar zag ik een mega suikerspin, en andy's vrolijke en lieve gezicht ernaast. 'voor jou'zei hij en rijkte me de grootste suikerspin aan die ik ooit had gezien. en toen zag ik dat het een hart was. 'aaahwww, wat lief van je! ik hou van suikerspinnen!' 'hoe had ik het kunnen weten' zei hij en gaf me een knipoog. ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen, en wendde mijn gezicht af. 'fuut fieuww' hoorde ik iemand fluiten en draaide me om. daar stonden 4 jongens op een rij, met een big smile. we draaiden ons allebei om, en ze begonnen te lachen om onze rode gezichten. 'euh, laten we doorgaan' stamelde andy.
ik liep achter met jake, jinxx, en christian. terwijl ashley en andy druk in gesprek waren. ik vind sommige woorden op.
'zoo dat heb je goed voor elkaar.''wat?' andy's stem. 'wie denk je, ayla natuurlijk!' hé, ze hadden het over mij. 'je vind haar leuk hé andy? geef maar toe' net toen ik een antwoord van andy verwachtte, begon jake tegen me te praten. 'het was een goed idee van je om naar de kermis te gaan'. 'dankje' zei ik blij.
'trouwens, het is al gezegd maar, je mag hier zolang blijven als je wilt'. 'ik vind het echt heel erg lief van jullie'. 'ach...' zei hij met een knipoog. toen kwamen andy en ashley weer bij ons lopen. 'kom, we gaan terug'.

eenmaal binnen, besloten we om te gaan slapen.
'euh, waar moet ik slapen?'zei ik voorzichtig en werd rood.
'ik ga wel op de bank' zei ashley snel. 'dan kan jij bij andy op de kamer, als je dat wilt'. hij gaf andy een knipoog, ashley dacht dat ik het niet zag. maar iedereen zag het.
'ja dat is goed'. zei ik.
'okee, slaap lekker iedereen'. 'slaap lekker'.
iedereen verdween met zn tweeen in een kamer, en andy en ik liepen naar boven. 'woow, wat een supermooie kamer!'riep ik.
andy grinnikte. 'ik heb niets om in te slapen' zei ik na een tijdje, en durfde hem niet aan te kijken. ik merkte dat hij naar zijn kast toeliep. hij kwam terug met een t- shirt in zijn hand. 'nu wel' zei hij, en hij lachte weer op zo'n lieve manier.
'vind je het erg als ik in mijn boxer slaap?' 'nee hoor' zei ik zo droog mogelijk. hoe kon hij dat nou vragen? natuurlijk vond ik dat niet erg! integendeel...
we waren zo moe, dat we meteen op bed gingen liggen.
'weltrusten' 'slaap lekker'.

'andy? ben je nog wakker?' 'ja, wat is er?' hij draaide zich om, en keek me lief aan. 'ik heb het koud..'zei ik verlegen. hij kreeg een glimlach op zijn gezicht, en sloeg zijn armen om me heen en drukte zich dicht tegen me aan. 'zo beter?' 'ja, veei' hij keek naar me, en gaf me een kus op mijn voorhoofd. toen viel ik in slaap. in de armen van de persoon van wie ik het meeste hield op deze hele aardkloot.

Reageer (2)

  • ChamillaXx

    aardkloot.......hahha maar het is echt leuk verhaal,ookal ben ik geen fan van ze haha

    1 decennium geleden
  • XKayleighKX

    ik hou van dit verhaal (hoera)(H)(Y) snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen