OO9
Ik rolde mijn bed uit en kwam met een harde klap op de grond. 'Katniss , help me!' Verliet mijn mond. Ik kwam met een klap overeind en keek of niemand me had gehoord. Ik stond op en gooide het beddengoed weer op het bed , ik ging naar de badkamer en haalde er een speciale set uit voor de trainingen , ik maakte en vlecht en gooide een plens water in mijn gezicht. Bij het ontbijt aangekomen zat Peeta er ook , alleen Peeta. 'Hey Peet , lekker geslapen?' 'Redelijk goed. Kom naast me zitten.'Zei hij en klopte op de stoel naast zich. 'Peeta , ik ben bang...' Fluisterde ik en hij sloeg een arm om me heen. 'Het komt goed roosje.' 'Roosje? Meest al word ik Prim genoemd.'Zei ik verbaasd. 'Maar rozen zijn mooi en rustgevend , net zoals jij.' Een lichte rode blos kwam op mijn wangen .. O Peeta... Effie en Haymitch kwamen de eetkamer binnen. 'Morgen Kiddo's.'Zei Haymitch die opzoek ging naar een fles bosbessenwijn , wat overens een echte specialiteit van het Capitool was. Effie ging bij ons aan tafel zitten en beprak met ons de trainigen , iemand moest het toch doen.
"Trainings afdeling" Ging de stem in de lift , Peeta stapte eruit en we liepen een zaal in , wat moest ik in vredensnaam doen? Ik kon niks met wapens , misschien kon ik met een mes een bordje snijden uit een stuk hout , maar dat was het wel. Ik liep soms wat achter Peeta aan , maar toen zag ik Rue , een meisje van mijn leeftijd , ze was bezig met
klimmen. 'Hey ik ben Primrose.'Zei ik , en stak mijn hand uit. 'Ik ben Rue , wil je ook klimmen?' 'Leuk.'Zei ik klom in de touwen. Vrienden maken kon vast geen kwaad.
Sorry! Ik had een week geen internet
Reageer (1)
Ben het niet eens met die laadste zin
1 decennium geledenAls je in de arena bent of moet maakt dat heel veel uit.
Ht is 10x moeilijker om veder te gaan als die persoon dood is en je was haar vriendin
Snel vederr