Ik verveel mij toch, dus kan ik evengoe een nieuw deel plaatsen.

Veel plezier (K)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • BillxBunny

    mijn reactie >>> Ze keek naar het meisje in de spiegel. Ogen vol pijn die haar verwijtend aanstaarden, zich afvragend waarom ze zoveel dingen hebben gezien, dingen die ze liever nooit waargenomen hadden. Oren die woorden hadden gehoord, de letters ervan liever niet van elkaar hadden kunnen onderscheiden. Opgedroogde tranen op haar doodsbleke gezicht. Haar bloedrode lippen, een mond als een rozenknop, die dingen had gezegd, dingen die niet voor iedereen hun oren waren bestemd. Vroeger altijd een eeuwige glimlach, nu vertrokken in een dunne streep. Een streep van woede en pijn. Het meisje dat ze niet wou zien. Zij was dat meisje. Haar mond uitgestrekt in een geluidloze gil, ogen vol wanhoop, vuisten gebald. Voor de allerlaatste keer keek ze naar het spiegelbeeld. Haat weerkaatste, bijna onzichtbare zweetdruppeltjes op haar voorhoofd. Ze had spijt, spijt over wat er gebeurd was. De spiegel brak, glasscherven vielen op de grond. Bloed stroomde over haar gebroken polsen, drupten op haar witte nachthemd. De spiegel gebroken, op het zwarte tapijt. Maar de pijn bleef.

    gaat dit over een ziekte ???
    ( i wanna know it )

    enne, kan bill nixxx anders zingen dan 99 luchtballonen xD

    ich gehe scnell weiterrr :Y)

    1 decennium geleden
  • xBillHottie

    Niceeee!

    1 decennium geleden
  • Deatheyes

    mooi.

    1 decennium geleden
  • Hingucker

    snel verder !

    1 decennium geleden
  • MellexTom

    ola zalig deel xD
    ma ge gaat em were erg maken en ik ga weer skui zijn xD
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen