Foto bij Seven // Allison Nora Grice

~ the gift of a friend x.

Als ik de deur open doe zie ik een van die dansmeiden voor mijn deurstaan. En net als ik m weer dicht wil doen houd ze mij tegen. "Nee wacht!" ik stop en kijk haar aan. "ik snap dat je boos bent, en ik kom mijn excuses aanbieden. Het was niet mijn bedoeling om je zo pij te doen. Ik wou het ook helemaak niet en.." ik onderreek haar, t is al goed zeg ik met een kleine glimlach. Gelukkig heeft ze er spijt van. "Mag ik anders even binnen komen" vraagt zij nu ook met een lach. Ik denk even na, heel even kan geen kwaad toch? En misschien is het beter als ik haar gewoon wat beter leer kennen en zij mij. Ik stem toe en laat haar binnen, via de gang verwijs ik haar naar de tuin en vraag of ze wat wil drinken en dat schenk ik dan even voor haar in.

Als ik terug loop schrik ik, niet alleen dat meisje (Die Olive blijkt te heten) zit in de tuin maar ook alle andere meiden van m'n dansen zitten erbij. Hoe komen hun daar? Maar als snel genoeg vind ik uit dat ze waarschijnlijk over het het zijn geklommen. Komen ze hier ook on sorry te zeggen of... Dan hadden ze toch wel even gewoon kunnen aanbellen.

Verward loop ik naar de tuin en ik zie ze allemaal opkijken met een glimlach. "hallo Allison" zegt de oudste van hun op een, vind ik, best wel gemene toon. Dit kan nooit goed zijn.

twee stukjes op een dag :)
Hope you like it.
Sorry dat het een beetje kort is! Wou het spannend houden ghehe
Volgende is langer xo

Reageer (5)

  • Mathiii

    shit nee bitches laat haar met rust!! x

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • Vipere

    Je hebt er een nieuwe abo bij hoor ;3

    1 decennium geleden
  • Rakish

    NOU!!
    ik kan niet tegen spanning!!
    ik denk dat het toch echt drie stukjes op een dag moeten worden Gwehehe!
    snel verderrr!

    1 decennium geleden
  • xMichellee

    Woow <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen