Six // Allison Nora Grice
Huilend loop ik naar huis. Met veel in mijn gedachten. Vooral die Niall. Zou hij alles gezien hebben? Zou hij mij echt willen helpen? Hij was wel echt heel aardig, maar zou daar iets achter zitten? Zouden die meiden hem misschien niet hebben gestuurd zodat ik dacht dat er nog iemand om mij gaf.. Ik raak hierdoor alleen maar nog meer overstuur dus ik loop snel door. Ik herkende hem trouwens wel ergens van. Maar dat laat ik even. In mijn hoofd begin ik een liedje te zingen wat mij al wat vrolijker maakt.
The day I first met you, You told me you’d never fall in love. But now that I get you,I know fear is what it really was
Now here we are so close yet so far how did I pass the test?
When will you realize. Baby, I’m not like the rest
Demi Lovato.. een artiest die heel veel voor mij betekend. Zij is zo sterk, en een super goede zangeres. Echt een voorbeeld voor mij. Haar liedjes maken mij blij, maar soms ook verdrietig. Ik ben blij dat ik achter haar muziek ben gekomen anders was ik nooit zo geweest als dat ik nu was.
Na een tijdje ben ik alweer bij m'n huis aangekomen.
Als ik binnen ben stap ik snel weer onder de douche. Alleen maar even om warm te worden. Na vijf minuten ga ik er alweer uit. Ik trek snel een shirt en broek aan en ga dan maar in de tuin zitten. Ik probeer Dani te bellen, ik bel haar vaak als er iets dwars zit. Maar ze neemt niet op. Na en derde keer gebeld te hebben geef ik op. Ik leg mijn mobiel weg en doe even mijn ogen dicht om van de zon te genieten. Maar heel lang duurt dat niet, de bel gaat namelijk. Wie kan dat nouweer zijn? Zuchtend sta ik op en loop rustig naar de voordeur.
is het wat ?
Ik weet niet of het teveel gevraagd is, maar zouden jullie pleaaaase een kudo willen geven?
Ik krijg niet veel reacties maar ik ben super blij met degene die ik krijg dus DANKJE als je een reactie gegeven hebt Means a lot
oja, BIJNA BIJ 30 ABO'S !! hehe thanks again.
en dit is een link van het Demi Lovato liedje ;; http://www.youtube.com/watch?v=mInK0gCaju0
xoxo.
Reageer (5)
ik vind het echt leuk!! xx
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenOf het is Niall die aan de deur staat, of die kut meiden of Dani
Super meid
1 decennium geledenje schrijft heel mooi,
1 decennium geledensnel verder!
X.
wauw echt goed!
1 decennium geleden