Foto bij Scarlett Zara Carter |OO5

Hi there (:

Half in shock zit ik de 2 jongens tegenover ons aan te kijken. Ik zit dus gewoon tegenover Harry Styles. Een hele vlucht lang! Jade praat zo makkelijk tegen hun en ik? Zit maar een beetje stom te staren. Harry kijkt me aan en ik glimlach.'Scarlett was het toch? Nice name.'zegt Harry. Ik bloos en mompel iets dat op dankjewel moet lijken. Jade zit ondertussen al diep in gesprek met Zayn. Een steek van jaloezie gaat door me heen. Waarom kan ik dat niet? Een stewardess komt langs en vraagt of we wat willen drinken. Ze kijkt Jade en mij wantrouwend aan. Zeker jaloers ofzo? 'Doe voor mij maar een cola.' zegt Zayn tegen de stewardess. Ze lacht, jakkes echt zo'n nep glimlach. 'En u meneer Styles?' Meneer Styles? laat me niet lachen. Harry kijkt de stewardess raar aan en zegt dat hij ook wel een cola wil. De vrouw wil al weer weglopen. 'Sorry, maar misschien willen mijn vriendin en ik ook wat drinken? Doe voor mij maar een flesje water.' en ik kijk de vrouw aan. Ze trekt haar wenkbrauw op maar pakt vervolgens wel een flesje water. 'Doe mij maar een Bacardi cola, alsjeblieft.'zegt Jade. 'Je kan een cola krijgen meer niet.' De stewardess pakt een flesje cola voor Jade en geeft die aan haar. Dan houd ze nog een heel verhaal tegen Harry en Zayn en doet alsof wij lucht zijn. Ze heeft de hele tijd weer die fake glimlach op haar gezicht. 'Het lijkt me toch zo ontzettend vervelend om telkens zo'n fake glimlach op je gezicht te plakken.' En ik kijk de stewardess spottend aan. Jade, Zayn en Harry schieten in de lach en de vrouw loopt boos weg. 'Zo jij durft, doe je altijd zo vriendelijk tegen stewardessen?'vraagt Harry. Ik haal mijn schouders op. 'Ik kan gewoon niet tegen mensen die zo fake doen.'Antwoord ik. Al gapend kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat we pas over 8 uur aankomen in New York. Ik kijk naar de anderen en zie dat Zayn al in een diepe slaap is. Snel maak ik een foto van hem en grijns tevreden. Jade zit helemaal in een flim die bezig is en Harry? Geen idee wat hij aan het doen is. Hij staart maar een beetje voor zich uit. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.

Als je op dat groene knopje bovenaan slaat,krijgt die stewardess een klap ^^

Reageer (1)

  • VeerleClifford

    Zo ze heeft een klap gekregen en jij een kudo en een abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen