Foto bij 5.0 Thankyou.

Liam Payne

Voorzichtig opende ik mijn ogen toen ik die volgende ochtend wakker werd. De hele gebeurtenis had zich herhaald, maar dan erger. Een nachtmerrie. Het zweet veeg ik van mijn voorhoofd en ga voorzichtig recht op zitten. Een pijnlijke kreun komt uit mijn mond als ik mijn arm verkeerd beweeg. " Liam ? " Hoor ik de zachte stem van Niall naast mij. " Ja ? " Ik ga iets rechter op zitten en kijk zijn kant uit. Ik zie hem opstaan en mijn richting in lopen. " Hoe gaat het ? " Hij gaat voorzichtig naast me op het bed zitten en kijkt naar me. " Gaat wel. " Zeg ik met een pijnlijk gezicht. " Ik .. Sorry.. " Beschaamd kijkt hij naar beneden, maar het was mijn schuld. " Nee, het was mijn schuld. Ik had me niet zo stom moeten gedragen.. " Ik kijk hem aan en trek hem tegen mij aan, de pijn negerend. Ik hoor hem zuchten en kijk hem aan. " Vergeet het oké ? Alles is weer zoals het moet zijn. " Zeg ik tegen hem en wrijf over zijn rug. Ik zie hem knikken en leg mijn hoofd op zijn schouder. " Hoe gaat het eigenlijk met je ? " Vraag ik aan hem en wrijf nu over zijn arm. " Hmm, goed.. " Zegt hij twijfelend. Ik weet dat hij er niet over wil praten, dus hou ik mijn mond maar. Hij doet zijn hand beschaamd voor zijn mond als hij begint te gapen. " Kom ga maar bij mij in bed liggen. " Zeg ik tegen hem en ga weer rechtop zitten om heel voorzichtig te gaan liggen. Ik knik mijn ogen dicht als mijn rug de matras raakt en er een pijnscheut door mijn rug gaat. " Auu. " Zeg ik zachtjes, hopend dat Niall het niet gehoord heeft. " Rustig Liam, ik slaap wel in mijn eigen bed. " " Nee ! " Zeg ik net iets te hard, beschaamd sla ik mijn hand voor mijn mond. Ik hoor de andere jongens nog snurken wat betekend dat hun nog steeds slapen. " Blijf hier, ik ben bang dat ik nachtmerrie's krijg.. " Fluister ik naar hem en sla mijn ogen beschaamd neer. " Ik zal bij je blijven. " Fluisterd hij tegen me en gaat naast mij liggen. " Slaaplekker. " Fluister ik en doe mijn ogen dicht. Ik voel zijn lippen op mijn wang en begin te glimlachen. " Slaaplekker. " Hoor ik nog zachtjes, waarna ik in een zwart gat beland..

" Wake up Liam ! " Hoor ik de hese stem van Harry. Een kreun verlaat mijn mond als ik mijn ogen open doe en gelijk dichtknijp van de zonnestralen die door het raam naar binnen schijnen. " We hebben ontbijt voor iedereen gemaakt. Kom je ook ? " Ik knik en ga voorzichtig recht op zitten. Een pijnscheut schiet weer door mijn rug en ik slaak een kreun van de pijn. Ik knijp mijn ogen stijf dicht als ik voorzichtig rechtop ga staan en slaak dan een opgeluchte zucht, dat zit erop. " Kom op Liam, trek een ander shirt aan en kom naar beneden. " Ik knik zuchtend naar hem en pak een shirt van de vloer, geen idee van wie het is. Ik trek het over mijn hoofd en loop dan over de vloerbekleding richting de trap. De houten trap voelt koud onder mijn voeten en laat me rillen. Een lekkere geur van warme broodjes komt mijn neus binnen en ik voel dat ik begin te glimlachen. Als ik de keuken in kom zie ik dat ik de laatste ben. Ik ga naast Jack zitten en geef hem een knik. Ik ga voorzichtig zitten en kijk naar alles wat op tafel staat. Verse broodjes, thee, koffie en allerlei dingen voor op het brood. " Eetsmakelijk. " Zeg ik nog, voordat ik een broodje pak en er wat jam opdoe en hem gelijk op eet. " Hoe gaat het nu met je ? " Vraagt Louise aan mij. " Redelijk goed, alhoewel ik voel me zo stijf als een plank en mijn rug doet een beetje zeer, maar verder niet. " Ze knikt en staat op. Vragend kijk ik haar aan maar ze negeert mijn blik. Ze loopt weg en komt even later terug met een zak waar mijn medicijnen in zitten. Zuchtend schud ik mijn hoofd en kijk haar aan. Ze pakt alle medicijnen eruit en legt ze op mijn bord. Ik kijk naar de pilletjes en begin te tellen hoeveel het er zijn. Zeven. Ik pak wat warm water uit de kan en laat er een thee zakje in zakken, die al snel zijn bruine kleur aflaat in het water. Ik haal hem eruit als de thee helemaal bruin is gekleurd en pak het eerste pilletje van mijn bord en leg hem op mijn tong, om hem daarna met een slok thee weg te werken. Dat doe ik ook met de andere zeven pillen en kijk dan de tafel rond. Bijna alle broodjes zijn op, en er missen een paar mensen aan tafel. Ik kijk de tafel rond en merk dat Amy en Louis er niet meer aan zitten, vast naar boven.

--
Sorry dat ik gisteren niet had geschreven, ik moest heel veel dingen halen voor mijn verjaardag en moest nog een zomerjas hebben, kon ik er één vinden. Nee.. Maar ik heb er uiteindelijk één gevonden. Oh Trouwens, ik weet nog niet of ik morgen een hoofdstukje schrijf/activeer, want ik ben morgen jarig(Jaaa^^) en er komen vriendinnen uit school mee en die gaan denk ik laat weg en dan moet ik nog mijn verjaardag vieren met mijn familie. Dus verwacht geen hoofdstukje, misschien dat er één komt onder schooltijd, maar verwacht het niet. Sorry.. Zaterdag komt er zowiezo wat online ! Reacties nog (: ?

Reageer (8)

  • Ashtonswife

    Alvast een Happy B'Day.

    Verder (H)

    1 decennium geleden
  • Skating1D

    Snel verder!
    Enn, alvast een Happy B'day!
    xx

    1 decennium geleden
  • Londonx1D

    Alvast een happy B'day
    (H)xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen