Jade Brown | OO4
Jade Brown
Als we samen op een bankje zitten vlakbij onze gate, horen we ineens een ijzeren stem, die zegt: “Het vliegtuig naar Los Angeles vertrekt bijna. Ga naar Gate 6.” “Owh, we moeten gaan, Scarlett,” zeg ik tegen Scarlett, die waarschijnlijk aan het dromen is over Niall. “Huh, oh ja,” zegt Scarlett een beetje teleurgesteld dat ik haar uit haar dagdromen heb gehaald. Als we opstaan en naar de douane lopen, gaat die gespierde man mij helemaal aan mij voelen. “Ik voelde me ongemakkelijk bij de douane..” fluister ik naar Scarlett als we het vliegtuig inlopen. “Hahah, ja ik ook. Maar nu eens kijken waar we moeten zitten…” “Oh, kijk daar. Business Class moet doorlopen.” zeg ik en samen lopen we de Business Class binnen. Ik zie Scarlett natuurlijk weer kijken of héél misschien One Direction ook bij ons in het vliegtuig zit, maar helaas. Ze zitten er niet. “Oké, eh. We moeten hier zitten,” zeg ik tegen Scarlett en wijs naar twee lege stoelen. “IK WIL BIJ HET RAAM!” roep ik snel en plant vlug mijn kont op de stoel bij het raam. Als Scarlett even haar fantasie uit bij mij, roept ze net op het verkeerde moment: “MAAR HARRYIS VAN MIJ, AFBLIJVEN!” We horen gelach en zien Niall en Harry naast elkaar de Business Class binnen lopen, allebei lachend. Ik kijk naar Scarlett die helemaal rood aanloopt. Stil draai ik me om naar het raam en begin zachtjes te lachen. Nog geen minuut later horen we nog meer gestommel deze kant op komen: Louis en Liam komen binnen en gelijk daarna komt Zayn binnen met z’n spiegel voor zijn gezicht. Ik kijk ongeïnteresseerd weer naar het raam, maar zie dat, tot onze grote verbazing, Zayn en Harry voor ons komen zitten. “Hey,” zeg ik tegen zie dat ze omdraaien. “Hey girls!” zegt Zayn nogal blij, terwijl hij z’n spiegel weglegt. Ik kijk naar Scarlett die helemaal stijf staat. “Owh, en dit is Scarlett,” zeg ik en wijs naar Scarlett. “Hey Scarlett,” zegt Harry en steekt z’n hand langs de stoel. Ik kijk weer naar Scarlett en zie dat ze al wat afgekoeld is en zegt: “Hey, Ik ben Scarlett ja, haha.” “Zo, en wie ben jij, mooie dame.” zegt Zayn tegen mij, terwijl hij z’n hoofd op de rugleuning legt, naar mij kijkend. “Hihi, ik ben Jade Brown,” ik voel mijn wangen rood aanlopen. “Oh, ik heb van je gehoord. Jouw broer is toch eh, Chris Brown?” vraagt Zayn met een knipoog. “Ja, haha.” zeg ik en meteen daarna horen we weer dezelfde ijzeren stem die zegt: “Het vliegtuig stijgt op, graag uw gordels om alstublieft,” meteen als de stem is uitgesproken, draaien Harry en Zayn zich weer om en beginnen met elkaar te praten. “OMG, HARRY PRAATTE TEGEN MIJ!!” roept Scarlett in mijn oor. “Ja, dankje. Dat wist i-” Nog voordat ik kan uitpraten, voelen we het vliegtuig trillen en stoppen we met praten en kijk ik tegen het haar van Zayn aan. Ik slaak een diepe zucht, een fijne zucht…
Lekker lang hoofdstuk! <3. Hope you like it!
Reageer (1)
Jaloers
1 decennium geleden