Foto bij Scarlett Zara Carter |OO3

Scarlett Zara Carter
Hijgend en puffend kom ik aan bij Jade. Je wil echt niet weten hoe zwaar zo'n koffer kan zijn. Ik druk minstens 7 keer op de bel en wacht ongeduldig totdat er iemand open kan doen. Jade staat in de deuropening met een big smile on her face. 'Hello Sunshine, ben je er klaar voor?'vraag ik aan Jade.'Maar natuurlijk, wat denk jij dan? We moeten nog even op de taxi wachten.'Ze heeft haar zin nog niet afgemaakt of er stopt een taxi voor de deur. Ik huppel er heen met de koffer achter mij aan slepend. 'Goedemorgen meneer de chauffeur, mooi weertje hé? De vogeltjes fluiten, de zon schijnt. Beter kan bijna niet.' De taxichauffeur kijkt me verveeld aan en gebaart dat we moeten instappen. 'Jade geef me je koffer eens. hoe gaat dit ooit passen meneer? hallo?' Ik prop de koffer op de achterbank en besluit er maar boven op te gaan zitten. Jade schuift haar koffer op schoot. 'We moeten naar het vliegtuig meneer, gate 7 om precies te zijn' zegt Jade. Eenmaal aangekomen op het vliegveld werden we naar een speciale balie gebracht. De vrouw die daar achter zat keek ons afkeurend aan. 'Ik denk dat jullie hier verkeerd zitten dames, dit is de incheck balie voor de business class.' Jade doet een stap naar voren en kijkt de vrouw arrogant aan. 'Wij hebben deze vlieg tickets gekregen van mijn broer, en ja we zijn hier goed.' 'En wie mag jou broer dan wel niet zijn? de minister van verweggistan?' lachte de vrouw spottend. Ik rol met mijn ogen en kijk de vrouw aan. 'Haar broer is Chris Brown, die zanger weet je wel? Moet ik het anders nog even voor je spellen? C-H-R-I-S B-R-O-W-N en dit is Jade Brown.' En ik wijs naar Jade. 'Als u nu zo vriendelijk zo willen zijn om onze koffers aan te nemen, ons vliegtuig vertrekt over 5 minuten.'vraagt Jade schijnheilig. We leggen de koffers op de band en laten de vrouw verbouwereerd achter. Net goed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen