Foto bij Five // Niall James Horan

you keep making me weak, yeah frozen and can't breathe

Geschrokken kijk ik op als ik iemand in het water hoor vallen.
Ik zie en meisje wel alweer uitklimmen maar ik besluit naar haar toe te lopen. Ik zie verder niemand om haar heen dus ik vraag mij af hoe het is gekomen. "Gaat het een beetje?" vraag ik als ik voor haar sta. "Ja" zegt ze snel. "Wat was er gebeurt?" "Ik was gevallen" zegt ze terwijl ze naar beneden kijkt. Ookal is het warm buiten, als je doorweekt bent en er een beetje wind staat is het best koud. Ik zie dat ze rilt dus ik geef mijn vest aan haar. "Ik ben Niall trouwens" "Allison" zegt ze nu met een glimlach. Ik zie dat ze een traan wegveegt dus ik kijk haar aan. "Gaat het echt wel?" "Ja het gaat" zegt ze nu een beetje geïriteerd. "Sorry ik vroeg het me af." "Maakt niet uit, vind je het erg als ik naar huis ga?" Zegt ze weer terug. "Nee.. Nee tuurlijk niet, woon je hier ver vandaan?" Vraag ik op een nieuwschierige toon. "uhm. Half uurtje, valt wel mee." "Moet ik je brengen? Ik ben op de fiets, het is een kleine moeite" Hierbij moet ze even nadenken. "Nee het gaat wel bedankt" Zegt ze met een glimlach. Ik ben er niet zo gerust over. Ze kijkt zo verdrietig. En ze vershuilt haar ogen achter haar donkere zonnebril. Ik wil ook niet aandringen, en ik weet het ik ken haar niet maar ik wil wel dat ze veilig thuis komt. "Oh Oke, wel vorzichtig doen dan he!" zeg ik waardoor ze een beetje moet lachen. gelukkig maar. "Zal ik doen Niall!" zwaaiend loopt ze door.

Allison..
haar naam blijft in mijn gedachte zitten. Ookal was ze helemaal doorweekt ze was zo mooi. Lang bruin haar, licht bruine ogen, niet heel lang maar dat vond ik wel schattig. Zou ze mij trouwens herkend hebben? Ze zei er niets van dus het zal wel niet. Rustig fiets ik naar huis met haar in mijn gedachten. Wat als dit de eerste maar ook de laatste keer was dat ik haar zou zien?!

Sorry, kort en saai stukje weer,
maar ik vond dat Niall even er in moest dusja :D
Ik zou het leuk vinden om een x in de top te komen dus zouden jullie Kudos willen geven ^^ ?

reacties en tips mogen ook altijd geheh :)

xoxo.

Reageer (3)

  • Rakish

    niet saai!
    leuk!
    snel verderzz!

    1 decennium geleden
  • xMichellee

    Super !

    1 decennium geleden
  • Deliamy

    het is niet saai.
    het is een leuk stukje!
    ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
    xx.
    +kudo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen