reacties?

Je keek op en zag dat het Bill was. Hij pakte jou sigaret uit jou hand en doofde hem. Daarna pakte hij je stevig vast. Bill: Demi toch, we waren zo ongerust. Je snikte waardoor Bill jou steviger vastpakte. Je zag dat hij zijn mobiel vast had en waarschijnlijk naar de rest stuurde waar jullie waren. Je wou niet dat Tom jou zo zag. Tenminste niet nog eens… Je probeerde je los te wurmen uit zijn armen waardoor hij je steviger vasthield. Bill: Demi, rustig blijven. Opeens hoorde je Tom in de verte jou naam al roepen maar Bill liet je niet los. Waarschijnlijk had Bill door dat je niet wou dat Tom jou zo zag. Tom rukte je los van Bill en sloot je meteen in zijn armen. Je duwde jou hoofd in zijn grote trui zodat hij jou gezicht niet kon zien. Je hoorde dat Gustav, Georg en Jens ook aankwamen maar geen haar op je hoofd dat er aan dacht om op te kijken. Niemand mocht je zien zo… Zeker jou vrienden niet en al helemaal Tom niet. Tom: Demi? Kijk eens naar me? Maar je schudde je hoofd en snikte nog harder. Je voelde hoe Tom jou oppakte en sussende bewegingen maakte over jou rug. Tom: jij blijft een tijdje bij mij. Je hoorde hoe jullie weg stapten en in een auto gingen zitten. Je voelde hoe Tom jou daarna de trap op droeg en met jou in zijn armen op het bed ging zitten. Je had nog altijd niet opgekeken. Je durfde gewoon niet…


Tom pov:
Je snapte het niet. Waarom wou ze jou niet aankijken? Ging de ruzie over jou? Het begon je te irriteren. Ze zat nog altijd even verkrampt in jou armen. Ze had niet één keer opgekeken. Je voelde na een tijdje haar greep verslappen en toen duwde je haar wat van je af zodat je haar kon bekijken. Je verschoot zo hard dat je jou mond liet openvallen waardoor Demi nog harder begon te wenen. Jou meisje… Ze zag er niet uit…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen