Foto bij deel vier

Je glimlacht. "Echt?" Draco knikt en geeft je een knuffel. "Vrienden?" Je knikt en loopt daarna weg. "Ik zie je zo wel!" Hoor je Draco nog roepen, je loopt naar toverdranken en gaat naast Suzanne zitten die kletst met een of andere jongen die je niet kent. "Oh, hoi!" Suzanne draait zich om naar jou en glimlacht. "Hoi, snap je alles nog?" Suzanne knikt hevig haar hoofd en staart naar de toverketel. Aan het einde van de les loopt Suzanne met he mee naar de volgende les. "Taylor is je naam toch? Of niet soms, je lijkt een beetje op haar. Aleen jij bent véél mooier. Taylor is echt een lelijk eendje." Suzanne lacht gemeen en je haalt je schouders op. "Dan is het eendje nu uitgegroeid tot een mooie zwaan." Suzanne stopt met lopen en je laat haar verbaast achter. "Hey Taylor! Wacht even." Je ziet Draco aan komen hollen en je stopt even om op hem te wachten. "Hoe was toverdranken?" "Saai! Ik zat naast Suzanne, het enigste wat ze doet is praten over hoe lelijk haar vorige - ik dus - toverdrank maatje wel niet was, en over hoe knap jij bent." Draco grinnikt en pakt een paar boeken van jou over. "Hmm, dus ze ziet me wel zitten he? Mischien vraag ik haar wel mee naar de zwerkbalwedstrijd, dan kan ze me aanmoedigen." "Oh. Dat uhm kan ja." Je bijt op je onderlip en gaat snel naast een meisje zitten. "Moet jij niet bij zwaderrig zitten?" Het meisje draait zich om en je ziet dat ze bij grifoendor hoort. "Geen zin in." "Ik ben trouwens Hermelien, jij?"


Ik weet dat ik veel spelfoutjes maak. Nederlands is dan ook mijn slechtste vak -ookal vind ik schrijven leuk- als je een fout ziet zou je dan een reactie willen plaatsen en me verbeteren? Dat zou ik erg op prijs stellen (=

xx

Reageer (5)

  • spoongebob

    Snel verder!! >3

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder als je nog wilt

    xxx

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    ik zie nooit spellingsfouten, dat komt doordat ik dislectie heb xD
    maar snel verder ^^
    -x

    1 decennium geleden
  • LoveLondon

    Bwaa ik let niet erg op schrijf fouten maar Zwadderich is fout en griffoendor :) dat zeg ik je al

    Verdeer!!

    1 decennium geleden
  • AncaRamona

    verder-verder-verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen