001
rillend en schokkend zat ik in het donkerste hoekje van mijn kamer.
het was weer gebeurd... alweer!
waarom? wat deed ik fout? alles was zo anders geworden sinds^
mijn gedachten verden verstoord door luid gebonk op mijn deur. mijn hart ging tekeer, en ik ging zo dicht mogelijk tegen de koele muur zitten. zonder een instemmend antwoord, zwaaide de deur open. luid vloekend hoorde ik mijn moeder mijn kamer binnenkomen, de muur waar ik tegen aanzat naderend. ik zag vaag een arm mijn kant opkomen, en dook weg.
dit maakte haar echter alleen nog maar bozer.
ze pakte me bij mijn haar, en trok me omhoog. 'AUUWW! STOP, ALSJEBLIEFT LAAT ME LOS!' maar dat deed ze niet. ze sleurde me de vloer over, terwijl ik de pijnlijkste woorden naar mijn hoofd geslingerd kreeg:
'je had nooit geboren moeten worden! jij verwend nest! het was de grootste fout ooit! ik hoop dat je snel dit huis verlaat, want wij moeten je niet meer, verdomd kut kind! tranen stroomde over mijn wangen van de pijn. de woorden deden me niets meer. ik had ze al té vaal gehoord...
uit het niets liet mijn moeder me los. draaide zich om, liep weg en liet me achter op de overloop van mijn kamer. niet begrijpend keek ik haar na. toen ik het snapte, stond ik snuivend van woede op en liep mijn kamer in. met een luide klap sloeg ik de deur dicht.
geschrokken van mijn reactie, legde ik mijn oor aan de deur om te luisteren of ze niet weer naar boven kwam.
maar het bleef stil.
opgelucht ging ik op mijn bed liggen.
pas toen viel het me op dat de poster van black veil brides nog maar voor de helft aan de muur hing. zuchtend begon ik de andere helft van de poster te zoeken. en vond hem uiteindelijk onder mijn bed. en voor de zoveelste keer plakte ik de andere helft er weer bij, zodat het weer een complete poster werd.
mijn moeder haatte mijn smaak...
en vooral black veil brides. ik snapte niet waarom, maar het kwam waarscheinlijk door hun zwarte looks, die ik zelf heel stoer vond.
was ik maar zo onbezorgd mezelf dacht ik.
hierover denkend ging ik op mijn bed liggen, en viel in slaap.
Er zijn nog geen reacties.