Foto bij Scarlett Zara Carter |OO2

Scarlett Zara Carter
Wanneer de deur achter Chris dichtvalt begin ik op en neer te springen. Heel het huis door. 'WIJ HEBBEN VIP KAARTEN, WIJ HEBBEN VIP KAARTEN.' schreeuw ik door het lege huis. Volgens mij weet de hele straat nu dat Jade en ik morgen naar Amerika gaan. Jade kijkt me even raar aan maar begint dan ook enthousiast mee te springen. Moe ploffen we op de bank neer. 'Heb je echt geen idee wie er in zijn voor programma staat?'vraag ik aan Jade. Jade haalt haar schouders op. 'We kunnen wel even kijken of het op internet staat?' Jade pakt haar laptop en samen speuren we het internet af. Mijn fangirlende hart kan het bijna niet aan als ik lees dat One Direction in Chris zijn voorprogramma staat.'OMG Jade, One Direction! We hebben Vip kaarten, we mogen backstage, denk jij wat ik denk?'En ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Jade barst in lachen uit. 'Scarlett, droom jij lekker veder, dan pak ik ondertussen mijn koffer in.' Voor ik het weet is Jade boven en besluit ik om ook maar richting huis te gaan. America here we come!

Thuis aangekomen loop ik naar mijn kleding kast en haal er van alles uit. Ik slaak een diepe zucht, hoe kan dit ooit allemaal in zo'n koffer passen? Uiteindelijk is het mij toch gelukt om de kleren in de koffer te krijgen en staat hij netjes ingepakt op de gang te wachten. Ik klop op de koffer en mompel 'Brave koffer, morgen gaan we naar Amerika toe en zorg ervoor dat mijn kleren niet vies worden.' En ik loop naar mijn bed sluit mij ogen en val in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen