Foto bij Jade Brown | OO1.

Jade Brown
“Hey, wat doe jij nou weer hier?” vraag ik aan Chris, die gewoonlijk nooit thuis is. “Ik had een concert in New Castle.” antwoord hij lachend. “Wist je dat dan niet?” “Euh.. Nee?” antwoord ik stug. “Het was een eenmalig concert. Vanmiddag vlieg ik terug naar Amerika. Maar ik wou nog wel even mijn lieve zusje zien.” zegt Chris met een schattig gezicht terwijl hij over mijn pet begint te aaien. “Slijm, slijm. Maar ik heb zo wel afgesproken met Scarlett,” antwoord ik, net als de bel gaat. “Daar zul je haar al wel hebben.” zeg ik en loop naar de deur om het open te doen. Heel koeltjes loopt Scarlett naar binnen zonder door te hebben dat Chris voor haar staat. “Oh, hey Chris.” zegt Scarlett als ze uiteindelijk opkijkt. “Hey,” zegt Chris, terwijl hij mij m’n pet weer teruggeeft, die hij van me af had gepakt. “Heb je kaartjes voor je volgende concert?” zegt Scarlett grappend. “Ja hoor. Zelfs nog VIP. Hebben?” antwoord Chris serieus. “LOL, het was maar een grapje?” “Je mag ze hebben, hoor. Ik betaal ook wel voor de vliegreis, anders. Het is in Los Angeles, haha.” antwoord Chris. “Gosh, Jade. Mag ik je broer even lenen? Echt handig zo eentje,” zegt Scarlett tegen mij, springend. “Van mij mag je, ik zie hem toch nooit. Haahah.” “Hé, hallo. Wil je ze hebben of niet? Ik word zo opgehaald, m’n vliegtuig gaat ook zonder mij, hoor.” zegt Chris serieus. “Ja, duh.” zeg ik en gris de kaartjes uit Chris’ handen. Voor onze villa horen we een luid getoeter. “Oh, dat zal wel voor mij zijn. Tot morgen, hè meiden!” zegt Chris en gooit de deur achter zich dicht. Scarlett springt een gat in de lucht. “Wie zal hun voorprogrmma zijn? En vliegen we businessclass?” “Geen idee en ja. Haahah.”

Eerste hoofdstuk van Jade! Commentaar welkom. <3'

Reageer (1)

  • SpiritRain

    Me likey!! (Goed engels?)
    Don't think so...
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen