Four // Allison Nora Grice
x.
Ik hoor twee keer m'n naam vallen dus draai mijn hoofd om. "Kun je het zien?" Word er gelijk geroepen. Ik zie dat het de meiden zijn die ook in mijn dansles zitten. Zwijgend draai ik mijn hoofd weer terug. "Je mag wel wat terug zeggen hoor Allison is wel zo beleefd" zegt een van hun op een bitchy manier. Ik heb hier helemaal geen zin in, ik wil niet tegen hun praten. Binnen en paar seconden staan ze al voor me. "Was leuk he gister in de les" zegt een lang meisje met allemaal kleine krullen sarcastisch. Lichtjes knik ik maar. "Ze is bang denk ik" Zegt ze weer. Nu beginnen ze allemaal te lachen. Ik kijk even op om ze aan te kijken. Nu zie ik beter wie het allemaal zijn. Ze zijn met z'n zessen. Maar ik ken alleen hun namen niet. 2 zijn lang met kleine blonde krullen, een tweeling. 3 hebben bruin stijl haar en 1 van die drie is heel klein. en 1 meisje heeft kort zwart haar met een beetje slag en ongeveer mijn lengte. Als ik weer terug kijk op m'n mobiel slaat het kleinste meisje m uit mijn handen.
Geschrokken kijk ik op. "Waarom deed je dat?" vroeg ik met een tril in m'n stem. Eigenlijk was ik wel en beetje bang, ik bedoel ze waren met zoveel en allemaal wel iets ouder als ik. Nu komen twee meisjes heel dichtbij staan en trekken mij van het bankje af. Automatisch begin ik te trillen, waarom doen ze dit? Weer beginnen ze te lachen. Ik lig nu op de grond, maar door het licht van de zon kan ik niets zien. Ik hoor ze wat dingen roepen waardoor ik nog meer ga trillen. Verblind door de zon zoek ik mijn mobiel in het gras. Maar net als ik 'm op wil pakken schopt iemand 'm weg. Als ik opwil staan krijg ik en duw zodat ik uit evenwicht word gebracht en in het water val. Het water is ijskoud en ik voel tranen in m'n gezicht komen. Waarom ik? vraag ik mezelf steeds af. Hierop krijg ik waarschijnlijk nooit antwoord. Als ik uit het water ben geklommen zie ik ze alle zes lachend weg lopen. "Doei Aly" roept een van hun nogal sarcastisch. Ik begin te huilen dus doe snel m'n zonnebril op. Nu wil ik naar zo snel mogelijk naar huis toe.
Reageer (3)
BITCHESSSSS!!!!
1 decennium geledenen dan komt Niall aan (vind ik)
1 decennium geledennieuwe abo en snel verderzz!
aaaah..hoe zielig.
1 decennium geledensnel verder!
xx.