{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and fifty-seven]
Iedereen keek Edmund aan,die met gebalde vuisten op tafel sloeg en 'Ik weet het,ik weet het'mompelde.'Wat dan,Ed?'vroeg Susan en keek hem aan.'Versterking voor de oorlog,'zei hij trots.'Vertel,'beveelde Peter die op het puntje van zijn stoel zat.Iedereen luisterde gespannen en het was doodstil.'Wel,voor ons,in tijde van de oorlog,spelen ook nog de vampiers in ons nadeel,' vertelde Edmund en zijn ogen glinsterden,'Maar wat als we ze in ons voordeel kunnen hebben.''Wat bedoel je,Ed?'vroeg Bella.'Ze kunnen ons helpen bij de oorlog,'begreep Peter met open mond,'Dat we er nog niet eerder aan hadden gedacht.''Maar misschien willen ze ook wel helemaal niet helpen,'zei Caspian mistroostig.'Ik denk wel dat ze slim genoeg zijn om te weten dat er meer kans is dat wij meer respect hebben om hen in leven te laten dan de Andalusianen.En als zij winnen zijn ze de pineut omdat ze uit de weg worden geruimd,net zoals de Telmarijnen dat met alle wezens deden.''Dat mag niet nog eens gebeuren.!'riep Lucy uit.'En wat vind jij van het plan,Roy?'vroeg Susan in de poging vriendelijk tegen hem te doen,ondanks het feit dat hij met haar probeerdde te flirten.'O,'zei Roy die wakker schrok uit zijn dagdromen,'Ik vind dat koning,o ja,gewoon Edmund,een erg goed idee heeft.De vampiers zullen bereid zijn,ik dacht dat ze speciale gaves hadden,dus konden ze dit wel voorspellen.''Ja,dat is waar!'flapte Selena eruit.Iets té luid want iedereen keek naar haar,waar ze dan weer verlegen door werd.'Dat is een geweldig idee,'zei Lucy en werd nog enthousiaster,'Gaan we ze nu zoeken?''Natuurlijk!'zei Raven direct.'Nu?'vroeg Gabrielle bang,'Het is al avond en donker.Wie weet wat die vampiers dan allemaal met ons doen.''Natuurlijk,'begreep Caspian,'Ik ga na het eten slapen,hoor.''Ik niet,'zei Lucy en onderdrukte met moeite een grote geeuw.'Oh,toch wel,'werkte Susan tegen,'Jij bent moe,Luus.'En dus gingen ze na het eten slapen,Roy ook beneden.Als Selena languit in bed lag,Peters bed,begon ze na te denken.'Het is hier nu allemaal serieus,he?'vroeg ze,'Van de oorlog enzo.''Ik vrees van wel,'zei Nathalie en beet op haar lip,'Het moet snel afgehandeld worden.''Ik wil gewoon niet dat er oorlog komt,'zei Gabrielle triest.'Ik ook niet!'zei Evi instemmend,'En dat allemaal door Glozelle.''Maar Narnia wint wel met alle hulp en alle schijnbewegingen,'hoopte Tobey.'Ik wil dat papa inziet dat net Glozelle slecht is,'besloot Gabrielle.'Ja!'gaapte Nathalie,"Maar hoor eens,ik ga slapen,ik ben moe.Slaapwel!''Slaapwel!'zeiden de anderen in koor en vielen met hun allen in slaap.
Reageer (5)
Ja het is serieus, Dat is oorlog nu eenmaal. en wat als ze haar vader nu eens gingen ontvoeren, vastbinden en dan een keertje goed de waarheid zouden vertelllen wat die **** Glozelle!!
1 decennium geledenSorry ik liet me ff meeslepen
Wat is Edmund verleidelijk als ie zo met zyn vuist op de tafel slaat.
1 decennium geledenVERDER.
xo
Bloodsuckers zijn stom Maarja Als ze helpen vin dik het best
1 decennium geledenhm eindelijk een slim idee van edje. HM ik wil; vampiers opzoeken. ze zullen wel ja moeten zeggen anders verscheur ik ze.
1 decennium geledenmuahaha Raven the powerfull dragon
snel veder gaan bitte
Ed is slim vandaag!
1 decennium geledenNouja, een beetje dan. x)
Ik heb jammer genoeg niet zoveel te zeggen behalve dan dat deze serie nog steeds; superfantastischgoedmooileuk is.
Slaap lekker allemaal!
En Gill snel verder schrijven!
xx