Chapter 18
Omdat het al laat was toen ik daar aankwam had ik nog wat koffie gedronken met de jongens. En daarna gingen Danny en ik naar ons bedje toe. Ik had ze ook duidelijk gemaakt dat ik hun erg dankbaar was dat ik hier mocht blijven. Volgens Danny mocht ik hier zo lang blijven als ik wou, dat vond ik wel lief. Maar het was niet het huis van Danny dus had hij er eigenlijk niks over het zeggen. Ik had me omgekleed in de badkamer, Danny mocht dan wel mijn beste vriend zijn maar dat stukje lichaam hield ik voor hem liever bedekt. “Zullen we nog even tv kijken?” Ik knikte. Danny lag al languit in het grootte 2persoons bed. Ik grinnikte. Danny lag bovenop de dekens en had alleen een zwarte boxer aan. Hij had een sixpack. Met open mond staarde ik hem aan. Ik wist dan Danny knap was, maar dat hij er zo goed uit zag had ik nog nooit geweten. Ik klom bij hem op bed en ging naast hem liggen maar dat vond Danny blijkbaar niet zo’n goed idee. Hij stak zijn arm uit en duwde mij tegen zich aan, meteen ging ik op zijn borstkas liggen. Ik voelde zijn arm om mij heen en zijn rustgevende ademhaling hoorde ik boven mijn hoofd, hij had zijn hoofd boven op de mijne gelegd. Af en toe streelde hij zachtjes met zijn duimen over mijn armen heen waardoor heel mijn lichaam begon te tintelen. Ik hoorde zijn hart regelmatig kloppen, maar de mijne klopte niet meer regelmatig. Danny deed iets met me wat me wel beviel, het was een fijn gevoel in mijn buik maar het maakte me ook zenuwachtig. Danny was ondertussen een programma op tv aan het kijken en ik deed mijn best om het te volgen maar dat lukte niet echt. Iedere beweging die Danny maakte leidde me af. Verschrikkelijk irritant maar het voelde ook zo goed. Toen ik Danny beter bekeek zag ik dat hij op zijn borstkas allemaal kleine moedervlekjes had bij elkaar, als ik mijn hoofd een beetje schuin hield leek het op een hartje. Ik volgde het hartje met mijn vingers waardoor Danny van de tv wegkeek naar mij en me vragend aan keek. Iets waar ik me niks van aantrok. Ik gaf hem een glimlach die hij terug beantwoordde en weer naar de tv keek. Ik liet mijn hoofd weer rusten op zijn borst en niet veel daarna viel ik in de arme van Danny in slaap.
Reageer (4)
das echt schattig(A)
1 decennium geledenOhh heeel schattiG <3!
1 decennium geledensnel verderr(A)
xxx
Zo lief
1 decennium geledensnel verder!
<3
Verder!!!
1 decennium geleden