Foto bij Chapter 9: The Darkness

SCOUT SCOUT voor xExpression: Lees haar story You're my Oxygen, You're my World, You're my Everything. ||Jacob Black

The Darkness

In de dagen na de uitstap met Jonas voelde ik me eigenlijk veel beter. Mijn hoofd stond niet bij school en de lessen sloeg ik vaak over. Gewoon om bij hem te zijn. Niemand merkte mijn afwezigheid. Maar het secretariaat had ik natuurlijk niet meegerekend. Mijn vader kreeg een brief van school met de melding dat ik zoveel uur niet aanwezig was. Nadat ik weer na een "schooldag" thuis kwam was mijn vader voor de verandering wel eens thuis. Maar nuchter was hij niet, alhoewel, hij was nuchter genoeg om de brief te openen, te lezen en te begrijpen dat ik dus spijbelde. Nuchter genoeg om me die avond bond en blauw te slaan. Laat in die avond liep ik op straat met mijn rugzak. Ik had alles meegenomen wat noodzakelijk was en vervolgens uit het raam van mijn slaapkamer gevlucht. geen idee of mijn vader er iets van gemerkt had maar nu liep ik al 3 uur doelloos rond. De nacht was al gevallen. Jonas moest vast al 19 gemiste oproepen hebben want ik heb hem de uren dat ik heb zitten ronddwalen proberen te bereiken. Even dacht ik dat hij me ook had laten vallen, net zoals de rest van de wereld. Maar toen op dat moment lichtte het schermpje van mijn telefoon op, in grote letters de naam van de persoon waarvoor ik alles zou doen, de naam van wie ik nu graag de gezelschap zou krijgen. Zonder verder na te denken drukte ik het groene knopje aan. "Hey" hoorde ik de bekende hese stem in mijn oren. "Ik probeer je al de hele tijd te bereiken" val ik hem direct aan, maar had al direct spijt van mijn actie. "Ik moest, ...euh overwerken" antwoordde hij vaag. "Ik wil je graag zien, waar ben je?" "Kom naar het park, ik zal op je wachtten op het bankje aan het standbeeld" antwoordde hij droog en zonder emotie. Ik vond het raar, hij had vaak last van stemmingswisselingen. met het doel om het bankje te bereiken zette ik mijn pas door in de zwarte nacht. Niet wetend wat er in dat duister zich bevindt en hoe ik er ooit uit kan geraken. Als ik er ooit uit kan geraken.


Ik verwaarloos dit verhaal. maar de examen staan voor de deur dus tot eind Juni weinig hoofdstukjes. Maar juli ben ik er weer :D


Wat vinden jullie tot nu toe?
Kudo / Reactie ?

Misschien maak ik ook eens een Jonas POV,
bij 3 kudo's en/of reacties, deal?

Volgende hoofdstuk weer een SCOUT SCOUT aan iemand lief <3

Reageer (1)

  • Refined

    Aawh dankjewel! :$
    Ik vind hetnwel een heeel leuk verhaal hoor, best spannend. :)
    En wil je ook een Jonas pov doen?
    Dat lijkt me wel heel gaaf! :D

    Succes met je examens(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen