Foto bij Three // Allison Nora Grice

Do you guys like it?

Try the kudo button :$


Xo.

Ik word wakker van m'n zusje die mee zingt met de radio.. Leuk op je zaterdag ochtend. Chagerijnig stap ik uit bed en sla ik m'n gordijnen open. Gelukkig is het mooi weer. Er zijn al best veel mensen buiten. Stuk voor stuk bekijk ik ze rustig. Om sommige mensen moet ik wel lachen, hoe kun je er nou weer zo bij lopen!? Ik zie ook een jong stel met een klein kindje lopen, en daar word ik dan weer jaloers van. Later wil ik zeker weten een kind. Waggelend loop ik naar mijn Kleding kast, wat zal ik nu weer gaan aandoen? Twijfelend pak ik 3 verschillende setjes en probeer e allamaal uit. Ik ga toch maar voor het blousje en de korte broek.Ik haal m'n haar uit de staart borstel het even snel en schud dan m'n hoofd een paar keer heen en weer zodat het goed in model zit. Dan begin ik aan m'n make up. Lichtjes breng ik goud/bruine oogschaduw aan, trek en strak dun zwart lijntje boven mijn ogen en een beetje oogpodlood onder m'n ogen, mascara en klaar. Zo vind ik het wel goed voor nu.

Mijn ouders zijn allebij een weekendje weg en mijn zusje is net naar een vriendin gegaan dus ik heb het huis voor mij alleen. Ik heb nu al veel zin in op mezelf te wonen! Nog maar twee jaar en dan mag ik gaan. Ik blijf denk ik wel gewoon in london maar dan op een wat rustigere plek. Of een klein stadje buiten londen.

Omdat ik wel iets wil gaan doen vandaag ondanks dat iedereen weg is, zelf Dani die zou naar familie gaan in New castle dit hele weekend, besluit ik naar het park te gaan. Lekker rustig, niemand die mij stoort. Ik pak een flesje water uit de koelkast, zoek m'n zonnebril en pak m'n schoudertasje waar mijn sleutels en mobiel ingaan en loop de deur uit. Éen stap buiten en ik word meteen verblind door de zon. Maar ik vind het eigenlijk niet zo erg deze keer. Met en glimlach loop ik richting het park. Het is een stukje lopen.. Maar ik hoef toch nergens anders heen dus ik heb de tijd. Blij kijk ik om mij heen en na een half uur kom ik bij het park aan. Gelukkig, het is rustig. Denk ik bij mezelf. Ik zoek en bankje bij het water uit en ga zitten, genietend van de zon. Zachtjes zet ik m'n muziek aan en staar naar het water. En net als ik denk dat deze dag perfect is word ik gestoord..

Reageer (3)

  • Mathiii

    deze story is echt leuk! :)

    1 decennium geleden
  • Esloves1D

    New Abbo!
    En het is niet erg als je er links bij doet hoor (;
    Xx

    1 decennium geleden
  • Deliamy

    Ooooh..
    Door wie?
    Snel verder.
    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen