Hoofdstuk XXVII
Ik moet jullie vaker vertellen hoe awesome jullie zijn, want het is waar.
En ik denk dat ik ook maar eens moet gaan slapen, want het is bijna twee uur.
Het gaat prima met me. Iedereen die van belang voor me is wist er hoe dan ook al van. Met uitzondering van Percy, maar misschien kon hij dat beter achterwege laten. Zeker wat hij daarna zelf te weten was gekomen, want als zijn moeder daarvan hoorde zou ze onmiddellijk haar zinnen zetten op Percy als aanstaande schoonzoon.
En ik denk dat ik ook maar eens moet gaan slapen, want het is bijna twee uur.
Het gaat prima met me. Iedereen die van belang voor me is wist er hoe dan ook al van. Met uitzondering van Percy, maar misschien kon hij dat beter achterwege laten. Zeker wat hij daarna zelf te weten was gekomen, want als zijn moeder daarvan hoorde zou ze onmiddellijk haar zinnen zetten op Percy als aanstaande schoonzoon.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Beetje snel ze zijn nog niet eens samen en hij gaat al eten bij zijn schoonouders!
1 decennium geledenSuper awesome stukje^^
Snel verder<3
Holy Cow oô Olivers moeder weet van aanpakken x'D And poor socially awkward Perce...
1 decennium geledengghhiii
1 decennium geledenik mag die vrouw wel, maar ze is een beetje te ... ja, hoe noem je dat? te sapzoetig? ja dat is het. ze is een goede koppelaarster, een beetje te goed. Oliver wil echt graag zijn moeder weg hebben, maar als ze er op aan dringt is hij net een schoothondje +) maar Percy? je gaat toch echt niet werken met de kerst?! je kunt dat op een ander moment wel doen! ga lekker maar je familie toe om daar feest te vieren! ook al zullen sommigen daar niet zo blij mee zijn Perce niet bang zijn! Oli komt je redden! *superhero* +)
Oliver heeft inderdaad een leuke moeder, al zou ik er zelf wel niet tegen kunnen als mijn moeder zich zo met mijn leven bemoeide (: Maar op dit moment is haar doel hetzelfde als het onze, dus leve haar! :'D
1 decennium geledenGheghghehgheheeee
1 decennium geledenOlivers Moeder spreekt al mijn gedachten uit in dit verhaal
Zij is een goeeeede kollepaarster Wacht, dat klopt niet. Koppelaarster.
Het is nu half elf en dat vonden mijn hersenen gelukkig te vroeg voor een raar dansje. Maar een brede grijns was het wel
Ik word echt altijd vrolijk van jouw hoofdstukken. Er is geen betere manier meer om mijn dag te beginnen Begin the dag met een Chapter, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jaaa, die lacht de hele dag.
En eigenlijk is dit nog de waarheid ook, want elke keer als ik dan terug denk aan het verhaal moet ik weer lachen
Hahahhaa, en ik houd van Percy's ongemakkelijkheid bij Olivers moeder
Xxx