Foto bij chapter 6

sorry dat ik niet lang niet meer heb geschreven.
ik ben een beetje inspiratieloos. Ik ga nu ff een tijd sprong maken.

(samenvatting van wat er gebeurt bij haar "ouders")

In de proef week waren Mark en Melissa heel aardig tegen me, dus ik had besloten om al mijn spullen hier heen te brengen en hier te blijven.
Ik ging gewoon naar school maar vrienden had ik niet.
Na mate de tijd voor bij ging hoe gemener Mark en Melissa werden. Toen ik eenmaal 11 werd begonnen ze me te slaan en me als slaafje te behandelen. Zo ging het door tot mijn 12e.

~12 jaar~

Ik ben nu al 5 jaar met HUN en nu wil ik echt weg hier. Vandaag is het mijn 12e verjaardag en alweer vieren we het niet. Soms heb ik gewoon de neiging om mijn tanden in hun te zetten en ze leeg te drinken, maar dat is niet zo'n goede oplossing. Ik loop naar beneden en maar ontbijt klaar. Ze zijn gelukkig nog niet waker. Nu kan ik gerust mijn ontbijt eten.
ik spoel net mijn bord af als ik de brievenbus hoor. Snel haal de post en ik kijk wat er tussen zit. Met grote ogen kijk ik naar een brief.

aan: Yuuri
adres: Nederland, Gouda, Lindelaan 45




hahahaha hier stop ik voor vandaag.
Mededeling ik ga over 2 weken op kamp voor een week, dus dan kan ik niet schrijven en morgen ook waarschijnlijk niet want ik ga met school naar Amsterdam en ik zit op school ergens in Den Haag. Sorry daar voor.

Reageer (4)

  • BubbleLovish

    Van wie is die brieeeeef?!
    En waarom naar haar?!

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Wat is staat er in die brief?
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    No! Niet nu stoppen! D:
    Ik wil weten wat er in die brief staat ;o
    Veel plezier op kamp :3
    En snel verder <'33

    1 decennium geleden
  • Amami

    Snel veder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen