When ends meet <3 3
-POV-
Ik word wakker door het gerem van het busje. Wanneer ik mijn hoofd wil opheffen merk ik dat Niall zijn hoofd erboven ligt. Zachtjes streel ik over zijn wang en fluister zijn naam. 'Opstaan Nialler.' Hij opent zijn hemelsblauwe ogen en kijkt me een beetje versuft aan. 'We zijn er!' vervolg ik mezelf nu net iets harder. Langzaam rekt hij zich uit en stapt uit het busje , waarna ik hem volg. Als we onze benen allemaal even hebben gestrekt. Geef ik ieder een knuffel en bewonder het landschap. 'Wat is het hier prachtig.' Mompel ik. 'Zou goed zijn voor een romantisch avondje' Port Harry mij aan. Verlegen lach ik als ik in zijn ogen kijk en smelt langzaam maar zeker weg , zwijmelend bij de gedachte van ik en Harry die hier een nacht wandeling maken. Louis haalt me uit mijn dagdroom door rondjes te springen en te roepen: 'Ik wil een tent met jou ! Ik wil een tent met hou !' Ik lach en schud langzaam met mijn hoofd van nee. 'Ik had al besproken met Harry een tent te delen.'Een geërgerde zucht ontsnapt uit niall zijn mond. 'Well lou, dan delen wij toch een tent.' Zegt Zayn wenkbrouw optrekkend. Louis moet lachen en we gaan verder met uitpakken. 'OMG , hoe begin je hier in vredesnaam aan?' Vraagt Zayn iet wat homo-achtig. We schieten allemaal in de lach , Zayn niet beseffende wat net uit zijn mond kwam kijkt ons raar aan. Liam kopieert hem met een grappig verwijfd stemmetje wat ons nu nog meer aan het schateren brengt ! 'St-hop , stop , st... Ik kan nieth meer!' Gier ik het uit. Harry verzoekt mij vriendelijk om de tent op te zetten terwijl hij en Liam hout gaan zoeken voor een kampvuur. 'Ik doe mijn best!' Had ik nog na geschreeuwt , maar ik denk niet dat ze mij gehoord hebben. Ik stop men Ipod in mijn oren en laat het nummer Vans on van T.Mills door de oortjes suizen. Heerlijk dit lied!Terwijl ga ik verder met het uitpluizen van hoe je nou een tent opzet , ik was hier niet goed in...
Er zijn nog geen reacties.