na enkele weken met Yuki gepraat te hebben had Lucas enig wat zelf vertrouwen in zich opgewekt.

Lucas kwam net op tijd aan op school. Hij liep zoals altijd gewoon naar zijn klas. toen hij bij het lokaal aankwam zag hij niemand. Hij keek om zich heen. Hoe kan dit vroeg hij zichzelf. De lerares kwam Nog even langs gelopen. "Ow Lucas ik dacht even dat je niet kwam"Zei ze een beetje bezorgt. Lucas gaf een klein lachje. "we zitten nu in het computer lokaal"Zei de lerares. Lucas liep naar het computer lokaal. Toen hij naar binnen stapte zag hij bijna iedereen op die chat-site zitten. Hij melde zich en opende ook die Chat-site. Een van zijn klasgenootjes zag hem ook op die site en kwam achter hem staan. "Zo had niet verwacht dat zo'n sukkeltje op deze site zou komen" zei die klasgenoot lachend en liep terug naar zijn computer. Lucas keek even om en keek weer op het scherm. Het eerste wat hij deed was kijken of Yuki-chan91 online was. En ja wel hoor. Lucas begon een gsprek met hem. Af en toe hadden ze wat lol. Lucas was blij dat hij iemand had om zijn verhalen aan kwijt te kunnen. hij vertrouwde deze persoon ook al had hij "haar" nog nooit gezien had. Aan gedrag van het typen dacht hij dat het meisje was. Maar durfde het niet te vragen.

"Yuki-chan91": Hey, ehmm zou je het erg vinden om elkaar een keer te ontmoeten?

Lucas keek verbaasd naar het scherm en aarzelde even. Eigenlijk zou hij best willen weten hoe ze der uit zou zien. hij vond "haar" best leuk om mee te praten. En misschien zag ze er ook wel leuk uit in het echt Dacht hij Vrolijk. Ineens was er iemand aan het gesprek toegevoegd.

"TamaRah": Hey eikel ben je een online vriendinnetje te scoren xD
"Yuki-Chan91": Ach wat weet jij nou van liefde, hehe

Lucas was verbaasd hij keek alleen maar toe. En daarna keek hij rond en zag twee van zijn klasgenootjes enorm giechelen en lachen. Lucas stond op en liep naar ze toe. "Bemoei toch met je eigen zaken" Zei hij boos. Normaal zou Lucas er nooit iets van zeggen. De meisjes Waren wel gelijk stil. Lucas keerde terug naar zijn computer.

"Lucky92":Ik zou je graag willen ontmoeten, maar ik moet nu gaan.

En zonder te denken wat de nadelen zijn had ie het al verzonden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen