Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Semantiek

    Haha vet leuk van dat verhaaltje van Isaaa. Geef haar ff shoutout (A)
    Begin je daar wel weer aan, shoutjezz?? Nice hoofdstukjeeeee! LOVE IT!!

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ahhw Nialler toch!
    Wat ben je toch weer een schatje <3
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    aaahww.. zoo lieef!
    snelverder!

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    haha hoe schattig
    snellverderr(H)

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Aawhh hij is zooo schattig!! Je hebt er trouwens een nieuwe abbo bij ;)
    En ik hou van jou verhaal!,(H)
    Ik heb het in 3Dagen helemaal uitgelezen en jij schrijft echt GEWELDIG!!
    En ik schrijf mijn eerste reactie op dit hele verhaal dus hij gaat lang en leuk worden!
    Ik zat op school in de pauze zo'n hoofdstuk te lezen, pakt mijn vriendin in een keer mijn mobiel en begint te lezen.
    En ze is niet echt dolop 1D ik eigelijk ook niet alleen jou storie is zo leuk! Maar ze begon dus te lezen en het eerste wa ze zei was;; OMG!! WEETJE HOE GOED DIT IS?? WIE HEEFT DIT GEMAAKT?" Dat schreeuwde ze dus zeg maardoor de aula... Iedereen om kijken en zij bleef maar door gillen dat het uber geweldig is.
    Toen kwamen we bij nederlands en ze pakte weer mijn mobiel af en rende naar onze docent en begon te schreeuwen;; Mevrouw Mevrouw!! Dt moet u lezen!!!" dus zij ging het zo lezen, en toen vond ze het helemaal geweldig enzo en moesten we het allemaal lezen en zelfs een paar dude's vonden het leuk!
    Maar ik ga stoppen nu want mijn Ma die roept dat ik de hond uit moet laten...-_-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen