Foto bij Scratching nails

Ladies, ladies en ladies. Jullie hoeven totaal geen ruzie te maken om Peter, want hij is al aan mij toebedeeld. Simple as it seems :').

@ FAERY, EN WAT ALS IK DAT LEKKER WEL DOE? Wat als ik Peter misschien wel stiekem laat trouwen met Tigerlily? Gheheh. I am soooo mean :'). Echter, kan alleen de tijd het je leren eh (a). Je zult het vanzelf zien xD.

@Oracle, je begint goed te gokken, maar nog niet helemaal in de goede richting ^^.

@Spotgaai, seriously? Bestaat dat echt xD?

@NathanTheFly, ik ben anti-cliché xD. Na een stel wraakzuchtige kraaien weiger ik een zoetsappige einde te schrijven. Ze moeten eerst nog veel meer doorstaan :').

@DEREST: BEDANKT VOOR AL JULLIE REACTIES <3.

En het spijt me dat ik zo laat post, ben pas net thuis van school namelijk xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Istina

    OMFG GOSH YAY, THEY'VE LISTENED!
    AND NOOOO, ik houd ook niet bepaald van Tigerlily, to be honest.
    En al helemaal niet nu je gezegd hebt dat je Peter misschien een liefdesverklaring aan haar af gaat laten leggen. Maar omygosh, zo gemeen ga je toch niet zijn, of wel soms?

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Stiekem krijg ik heel erg de neiging die Tigerlily te verzuipen =)
    En he, er luisteren iedere week puberende jochies naar me =D -Dat is een voordeel van trainer zijn-
    @Faery, je zal hem met mij moeten delen Ik slaap nog altijd met mijn raam open, zelfs in de winter =D

    1 decennium geleden
  • pratdragon

    ICH LIEBE DIESE STORY.
    Op m'n allerbeste Duits c:
    En antwoord op jou: OH NEE :c

    1 decennium geleden
  • Squidward

    pwuh, ik vind tigerlilly zo'n trut eh, terwijl ze me eerst altijd wel cool leek :c
    En ik wil op dat moment echt Anna zijn, puberende jochies die alles doen wat je wil, awesomeee.
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Faery

    NOH. Don't tell me you like Tigerlily. No, just no.
    En als je dat doet hé, dan, dan... Dan krijg je geen kudo van me! Want mijn abo van dit verhaal verwijderen kan ik toch niet. --" Noh, je waagt het niet hé. Asdfghjkl, die jochies zijn zooo schattig. Meehh.
    En stiekem is Peter ook een beetje van het kleine, achtjarige meisje dat altijd hoopvol haar raam openzette 's avonds in mij.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen