Foto bij Two // Allison Nora Grice

Ik ga proberen om 1 Hoofdstukje per dag te schrijven, en die activeer ik dan s'avonds. Sorry als het niet lukt heb namelijk over een week examens! :(
En sorry dit is een kort stukje! En En best wel saai stukje.. Maar ik had al en tijdje niet geschreven dus wou m'n verhaal even updaten hehe

Hope you'll keep reading !

Xo

Met een zucht val ik neer op m'n bed . Deze dag was best vermoeiend. En dan ook nog dansen er achter aan.. Ik besluit om even snel te gaan douchen voordat ik ga slapen. Langzaam word het water van de douche warmer. Ik hou echt van een warme douche, en meetsal sta ik er nooit korter onder dan een half uur. Ik heb ook altijd m'n muziek aanstaan tijdens douchen. Anders is het zo stil. De muziek veranderd naar een liedje van Adele. Zachtjes zing ik mee. Bijna al haar liedjes ken ik uit m'n hoofd. En veel van haar liedjes brengen herrineringen naar boven. Veel gedachtes gaan nu door mijn hoofd. Sommige brengen een glimlach op m'n gezicht en sommige vergeet ik liever zo snel mogelijk.

5 liedjes verder ga ik maar weer eens onder de douche vandaan, het is wel even genoeg zo. Aangekleed en wel loop Ik naar beneden om nog wat te drinken en zeg dan weltrusten tegen mijn ouders. Voordat ik ga slapen praat ik nog even met Dani over vandaag via WhatsApp, ze deed wel een beetje kortaf.. Maar ze zal ook wel moe zijn denk ik bij mezelf. Nog heel even kijk ik op twitter om te kijken of er nog iets bijzonders is en dan sluit ik af. Ik wil niet te veel over vandaag na blijven denken dus wil ik zo snel mogelijk slapen. Ik kan er niet zo heel goed tegen als mensen zo negatief over mij doen als ik niet weet wat ik fout heb gedaan.. Ik sluit mijn ogen en denk evenaan iets leuks. Gewoon even afleiding. Gelukkig helpt het want niet veel later val ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen