Lost in myself, music saves
xo melzz
toen ik wat water had gedronken was ik weer naar boven gegaan. alleen liep ik door naar de zolder waar mijn piano stond. ik begon te spelen wat ik al had... toen ik weer een paar noten wist had ik ze opgeschreven. voor ik het nog wist had ik een geweldig stuk! ik noemde het 'Lost in myself'. ik stopte de bladmuziek in een envelop en stuurde het de volgende dag naar mijn ouders met een brief.
hoi mam, pap en Robin,
hoe gaat het met jullie?
Ik heb een piano stuk geschreven maar het heeft nog wat nodig als viool en zo. kunnen jullie er iets mee?
kusjes Melody.
een week later kreeg ik al een brief terug met de voltooide bladmuziek. ook stond er in de brief die erbij zat dat ze graag wilde dat ik, Jack en de kinderen langs kwamen. dus dat deden we met alle plezier.
toen ik de envelop weg wilde gooien viel er nog iets uit. een tekening van 2 mensjes. een grote en een kleine met maar 1 been. ze stonden voor een huisje. 'Ik hou van je grote zus! knuffel Robin' stond er onder met krabbelige letters dus ik wist dat Robin had leren schrijven.
Jack kwam achter me staan en pakte me bij mijn heupen.
'tekening van je broertje?' vroeg hij. 'ja... zo lief dat ie dat mee stuurt.' zei ik verder vroeg ik of Jack mee wou naar mijn ouders.
'Tuurlijk! leuk!' zei hij vol enthausiasme. dus de volgende dag pakte we de koffers.
Er zijn nog geen reacties.