Hoofdstuk 8.
sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar hier is dus het volgende stukje
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Mooii,,
1 decennium geledenEerst wil ik weer even zeggen dat ik vind dat je geweldig schrijft!
Okee, dat is eruit! Haha..
OOOHH, dat vind ik zo irritant!
Als mensen praten over mij terwijl ik er zelf niet bij ben..
Dan denk ik van, WAAAROOMM OVER MIJJ??
En als ze aan het roddelen over mij zijn.
Dan denk ik van, waarom zeg je het gewoon niet recht in mijn gezicht wat je van mij vind?
Maar ja, dat durven ze dan weer niet..
Echt irritant!
Okee, deze reactie gaat al nergens opslaan!
Nou ja, bijna geen 1 van mijn reacties slaan ergens op!
Maar toch!..
Maar voordat ik het weer over je verhaal ga hebben wil ik nog één ding zeggen, misschien herken jij zelf dit ook wel?
Bij ons op school heb je van die domme kinderen die denken dat ze alles zijn!
Echt vreselijk irritant.
En dan heb je van die meisjes die zich ten eerste al zo vreselijk erg kleden!
En dan roddelen ze ook nog over iedereen en ook nog, ja ook nog!
Leugens over iedereen vertellen en dan vertellen die mensen het dan weer door en zo gaat het dan de hele school door!
En dan word je dan weer zo raar aangekeken en dan denk ik altijd van , waar kijk je naar?
En als ik dan hoor waarom, die leugen dus!
Dan denk ik echt van waar zijn die meisjes!!
Serieus, ik weet dan echt meteen wie er achter zit en altijd is het ook nog zo. En dan hebben we nog van een paar jongens die denken dat ze grappig zijn enzo..
Oja, vraagje! Heb je bij jou ook op school van die jongens die hun broek half op hun voeten hebben zitten. Dus dat je half hun onderbroek kunt zien?
Bij ons namelijk allemmaal!
Okee, nu is het even klaar met klagen! haha..
Maar terug naar je verhaal:
NEEEE! ZE HEEFT HET FOUT!
Nick is juist verliefd ophaar!
Denk ik dan...
Kudoooootjee(flower)
XX
snel verder <3333
1 decennium geledenKUDO