*42
xxx
ps. sorry voor de tijdsprong:(
~Een paar uur voor het concert~
"Ik ben echt zo zenuwachtig." zei Gabriëla, terwijl ze haar jurk aantrok. Nicole, Melody, Gabriëla en ik waren ons aan het omkleden in een aparte kamer van de studio van Sarah Lowthers, waar het concert zou worden gehouden. "Ik ook. Ik ga zowat kapot van de hoofdpijn, maar ik moet en zal optreden." zei ik, terwijl ik mezelf opmaakte met een neutrale kleur make-up. "Je zal het geweldig doen!" zei Nicole, geruststellend, terwijl ze haar lange haar borstelde. "Nou, dat weet ik nog net niet, hoor. Ik ben doodsbang dat Logan de boodschap niet zal begrijpen." mompelde ik, meer tegen mezelf dan tegen de rest. "Naoom, geloof me nou maar." zei Nicole. Ik knikte maar wat, en ging verder met mijn gezicht. "Ik hoop dat Kendall vanavond wel gewoon tegen me doet." zei Gabriëla een beetje verdrietig. Zij en Kendall hadden knallende ruzie gehad, omdat Gabriëla jaloers was geweest, op een meisje dat Kendall had ontmoet toen hij op tour was. Ik stond volkomen achter Gabriëla, natuurlijk, maar ik snapte Kendall ook wel. En ik geloofde eigenlijk ook wel dat er niks tussen hem en dat meisje was gebeurd, maar omdat Gaab zo boos was geworden, wou hij het niet goed maken. "Vast wel." zei ik. "Laten we nou niet meer aan vanavond denken, maar nog even plezier maken, of oefenen." stelde Melody voor. "Is goed." zei ik, en ik begon spontaan 'Price Tag' te zingen, die ik vanavond samen met Gabriëla en Logan zou zingen. Nou ja, Logan zou rappen. Gabriëla viel in, en al snel waren we met z'n vieren aan het zingen. Toen we alle liedjes hadden doorgenomen wierp ik een blik op de klok. "Laten we gaan, het begint over een kwartier." zei ik. We liepen de grote ruimte binnen, die helemaal versierd was. Er stond een tafel met lekkers en drinken, het podium was belicht, en er hingen allemaal slingers. "Wow, wat zien jullie er mooi uit." zei Sarah goedkeurend, en ze wees naar onze outfits. "Dank je." zeiden we in koor. "Zijn de jongens er al?" vroeg ik, toen ik zag dat Gustavo Rocque er al wel was. Sarah knikte. "Ja, ze zijn zich ook even aan het omkleden."
Het duurde niet lang voordat de zaal voliep. Ik zag een aantal bekende gezichten, mensen van PalmWoods, maar ook heel veel onbekenden. Camille kwam ook binnenlopen. Mooi zo, ze was dus nog wel gekomen. Ik kon het niet laten om haar even een kwade blik te schenken, maar besteedde verder geen aandacht aan haar. "Ben je er klaar voor?" vroeg Carlos me, terwijl hij me een glas drinken overhandigde. "Zeker weten." zei ik zelfverzekerd. "En hoe is het met je hoofd?" vroeg hij daarna voorzichtig. "'T gaat. Het doet nog zeer, maar met een paracetamol gaat het echt wel lukken." stelde ik hem gerust. "Kom hier." Carlos trok me in een berenknuffel. "Je gaat Camille vanavond laten zien dat er niet met je te spotten valt, afgesproken." Ik knikte. "Thanks, Carlos." Hij glimlachte nog even, en liep daarna naar Melody. Ik zag Nicole bij James staan, en zelfs Kendall en Gabriëla waren aan het praten. Ik voelde me best wel alleen, eigenlijk. Gelukkig duurde het niet lang voordat het concert zou beginnen.
"Hallo dames en heren, jongens en meisjes." zei Sarah in de microfoon. Iedereen werd stil. "Het is een eer om dit concert te mogen beginnen. Vanavond zullen er allemaal mensen optreden, die graag hun geweldige talenten met jullie willen delen." Ze hield een hele speech, maar ik kon mijn aandacht er niet bij houden. Het enige wat ik zag waren Logan en Camille, die met elkaar aan het praten waren. Ze zouden het toch niet goed gemaakt hebben, hè? Ach, wat kon mij het eigenlijk ook schelen. Logan zou snel genoeg in zien dat ze verschrikkelijk was, en als ik mijn liedje had gezongen, zou het allemaal duidelijk worden. "Dan komen hier Naomi Thompson, Gabriëla Rodrigues en Logan Mitchell met Price Tag van Jessie J!" werd er door de microfoon geroepen. Ik werd door Gabriëla het podium opgetrokken, en al snel waren we aan het zingen. Het publiek was luid aan het juichen en mee zingen. Het voelde zo geweldig!
"Ik sta hier nu op het podium om een liedje voor mijn beste vriendin te zingen. Ze heeft het moeilijk gehad, maar toch blijft ze sterk. Deze is voor jou, Naoom!" Gabriëla ging op een kruk zitten, met de microfoon in haar hand, en wachtte tot de muziek startte. Dit was de op één na laatste act voor de pauze, en iedereen was luid aan het kletsen en lachen, maar toen de muziek begon, werd het muisstil. Gabriëla zong True Colors van Cyndi Lauper. Het was prachtig, en al snel merkte ik dat er tranen over mijn wangen liepen. Toen de laatste klanken wegstierven, sprong Gabriëla van het podium, zowat in mijn armen. "Dank je, lieverd." zei ik zacht, met nog steeds tranen op mmijn wangen. "Geen dank. Je bent geweldig, Naoom. Ik ben zo blij dat je hier bent. En je gaat Camille straks een poepie laten ruiken, en ik weet zeker dat Logan en jij samen komen." Ze drukte een kus op mijn wang, maar richtte haar aandacht toen weer op het podium, omdat Big Time Rush ging optreden.
Kendall nam het woord. "Dit lied heet Cover Girl en is een onderdeel van ons nieuwe, aankomende album Elevate. Jullie zijn de eerste die het lied krijgen te horen." Kendall pakte een gitaar, tokkelde de begeleiding en zong samen met de rest van de jongens een prachtig lied. Ik merkte hoe Kendalls groene ogen helemaal op Gabriëla's gezicht waren gericht, en ik begreep daaruit dat zij zijn inspiratie was geweest voor dit geweldige lied. Toen de laatste noten waren gezongen, zette Kendall de gitaar terug, en begon weer te praten. "Ik heb dit lied geschreven voor mijn vriendin Gabriëla, omdat ze zo geweldig is. Het spijt me dat ik zo stom ben geweest, dat ik ruzie heb lopen maken en ik hoop dat je me vergeeft." Ik stootte Gabriëla naast me aan, omdat ze helemaal stil was gevallen. "Tuurlijk doe ik dat." prevelde ze. Ze viel Kendall om de hals, en zoende hem. Ik keek naar Logan, die glimlachend naar het zoenende stel keek. Hij ving mijn blik en knipoogde even naar me. Mijn wangen kleurden rood, en ik wist weer waarom dit concert er was. Zodat ik Logan voor me kon winnen. En dat zou ik doen!
hey,
Zoals jullie wel hebben gemerkt, duurde het vetlang voordat dit stuk er was, maar nu is het klaar(:
Ik denk dat het volgende hoofdstuk het laatste hoofdstuk is, en dan komt er nog een epiloog, en waarschijnlijk een dankwoord. Please, leave some comments, want dat motiveert me alleen maar om het laatste stukje perfect te schrijven(:
love you all so much!!
xxx
Reageer (2)
Omg , ik heb niet eens een abo. wat was ik toch een kutje. want je schrijft super goed en nu ga ik dus voor jou als spijt dingetje heel veel schrijven hier.
1 decennium geledenOMG , JE SCHRIJFT ZO GOED en LOGAN GAAT ECHT WEL NAAR NAOMI. & WAT BEN IK BLIJ DAT GAAPIE BIJ KENDALL IS WEER. gehehhee.
anyway , snel snel snel verder , want ik kan niet wachten ! ECHT NIET, geloof me ECHT NIET.
hahaha , okay.
Schiet een beetje op , dan????
1 decennium geleden