When ends meet <3 2
-kamperen-
Wanneer ik de deur openmaak zie ik Niall vrolijk op en neer springen en er verschijnt een schattige glimlach op zijn gezicht. 'Mag ik u naar uw wagen begelijden?' ik lach wanneer ik het gammele busje bekijk 'Tuurlijk , mijnheer.' Hij pakt men hand vast en neemt mijn koffer mee. Hij begelijd mij naar het busje. Terwijl ik instap en me naast liam nestel zet Niall de koffer in de achterbak en komt naast mij zitten. Harry zat aan het stuur met Louis ernaast en daar naast zayn. (Het was zo een busje waar je met drie voorin kon zitten)Ik begroet iedereen met een kus op de wang. 'Het is toch niet te ver rijden' Onderbrak ik de stilte. 'Kleine twee uurtjes maar' reageerde zayn terwijl hij een big smile vormde. Zuchtend liet ik me zakken in de stoel zodat ik meer op mijn gemak zat,Ik legde mijn hoofd neer op Niall zijn schouder. Toen hij door mijn haren ging met zijn handen kon ik mijn ogen gewoon niet open houden. Het duurde niet lang vooraleer ik in dommelde.
Niall Horan
-POV-
Wat was ze mooi , haar lange bruine haren en haar mooie groene ogen. Ik kon maar niet weg kijken wanneer ze de deur opende. Ik vroeg lachende of ik haar naar het busje mocht begelijden. Ze moest erom lachen, super schattig ! Ik nam haar hand en voelde dat ik een beetje bloosde , gelukkig had ze niks opgemerkt. Ik stop haar koffer in de achterbak en plaats me naast haar. Wat ruikt ze lekker , naar zoete aardbeien. Toen zayn vertelde hoe lang het rijden was slaakte ze een zucht, ik vond het niet erg, 2uren door brengen met de meid van men dromen aan men zij. Ze liet zich een beetje zakken en plaatste haar hoofd op mijn schouder. Ik kon het niet laten om met mijn handen door haar haren te gaan, ze waren heerlijk zacht en niet veel later sliep Hope. Liam moest grinniken toen hij het zag. Alleen hij wist hoe stapel ik was op haar , omdat ik hem het meeste vertrouwde. Hij knipoogde en ging verder met neuriën op de muziek. Na een stukje rijden merkte ik op dat Harry me steeds blikken toe wierp , maar ze leken niet aardig... Bijna jaloers zelfs. Ach misschien was hij gewoon moe. Alsof Louis gedachten kon lezen vroeg hij aan Harry om het stuur over te nemen. Maar gij sloeg het aanbod af. Ik wierp nogmaals een blik op Hope, haar mooie gezicht... Net een engeltje (: Ik legde mijn hoofd over het hare (als je snapt wat ik bedoel xp) , en niet val later was ook ik vertrokken in een diepe slaap.
Er zijn nog geen reacties.