Er waren eens 4 vrienden : Jimmy Heleen Marritt en Leon.
Ons verhaal begint op een mooie lente dag.
“Hey zullen we spelen bij dat gekke huis?!” roept Heleen.
“Oke dat is goed maar is dat niet te eng?” zegt Marritt.
Daar komen de 2 jongens aan gelopen.
“Hey meiden.” zegt Leon “Wat doen jullie?”
“Ik vroeg net aan Marritt of ze mee komt spelen bij dat gekke huis daar.” zegt Heleen en wijst naar het spookhuis op de berg.
“Niet doen het spookt daar maar als je het echt wilt gaan Jimmy en ik ook mee.” zegt Leon.
“Oke komen jullie mee naar mijn huis dan pakken we wat spullen of gaan jullie naar je eigen huis en pakken daar wat spullen?” zegt Marritt
“Ik ga wel naar mijn eigen huis” zeggen de andere 3 in koor
Ze zwaaien elkaar uit en rennen naar hun huis.
Even later …
“Hey meiden ik ben klaar met pakken” zegt Jimmy en wijst op zijn rugzak.
Daar komt Leon aan gerent.
“Hey ik moet even iets vertellen” zegt Leon hijgend “Ik heb op internet gezocht en op internet staat dat daar iemand woont zullen we dat onderzoeken?”
“JA!!!” roept Heleen enthousiast die wel altijd van spanning en avontuur houd.
Als iedereen er mee eens is gaan ze op pad en 10 minuten later zijn ze op de berg.
Leon doet voorzichtig de voordeur open van het enge kasteel.
Gelijk vliegen er een iets van 10 vleermuizen naar buiten.
Iedereen bukt snel op de grond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen