Aflevering 3 Opdracht 1
Sorry dat het zo lang duurde maar ik was op vakantie naar Disneyland Paris en heb nu veel inspiratie opgedaan
'Welkom kandidaten bij Disney Village. Als het Disneypark gesloten is komt Disney Village tot leven met vele restaurants en winkels is dit een echt uitgaansgelegenheid. We beginnen bij Panoramaqieu waar 8 grote sterren liggen. Die moeten jullie helemaal naar het eind brengen. Bij elk restaurant wordt een ster bijgehangen en die wordt dus steeds zwaarder. De 6 personen die hier als eerste aankomen zitten in aflevering 4. En de persoon die hier als eerste aankomt krijgt weer een geheim te weten van Disney. Disney Village heeft 13 restaurants en daar gebruiken we er 10 van. Jullie mogen beginnen succes'.
En daar stonden ze met 8 grote sterren in hun hand. Het eerste restaurant waar ze heen moesten was: Cafe Mickey.
Morten en Fleur kwamen er als eerste aan terwijl Marcello en Ardian aan het worstelen waren met de ster.
De helft was al opweg naar het tweede restaurant terwijl Irena,Nahini,Marcello en Ardian nu pas aankwamen.
Het tweede restaurant was MCDonalds:
Morten nam nu een steeds grotere voorsprong.
Irena nam een spurt en ze kwamen gelijk.
Ook Nahini ging met stappen vooruit.
Restaurant 3: Rainforst Cafe
Restaurant 4: The Steakhouse
Restaurant 5: New York Style Sandwiches
Restaurant 6: King Ludwig Castle
De sterren werden steeds zwaarder toen ze op gingen naar het 7e restaurant Annete's Diner.
Morten die de hele tijd voorop liep, lag nu 2e want Nahine had hem ingehaald en op 3 staat Pieter-Bas. Helemaal achterop nog bij The Steakhouse was Marcello, hij was zeker van een plek in de gevarenzone en gaf dus ook al op.
Nu moest iedereen naar Restaurant 8 Planet Hollywood.
.
Ze zagen de trap en lieten hun sterren vallen. De ster was al zwaar en toen moesten ze de trap nog op. Voor Nahini maakte het niks uit samen met Sofia en Pieter-Bas renden ze de trap op. Morten was er vlak achter. Fleur, Irena, Ardian deden tree voor tree, ster op en ster neer dat duurde lang en zagen dan ook de rest terug naar beneden gaan. Nahini liet de ster vallen en viel bijna ook zelf. Ze pakte het op en ging naar restaurant 9: Buffalo Wild West Show.
.
Nahini kwam daar als eerste uit en liep naar Marc toe die stond te wachten. Morten en Sofia waren er ook bij.
'Als jullie goed geteld hebben zijn er nog maar 9 restaurants geweest want er is in 2011 en nieuw restaurant geopend Earl of Sandwich en die ligt helemaal terug aan het begin succes'. Hun mond viel open van verbazing en met de zucht die ze maakte konden ze een autoband oppompen. Pieter-Bas had het van een afstand gehoord en zette het op een lopen. De rest volgde snel. Irena haalde weer wat achterstand in door snel te rennen. FLeur en Ardian kwamen uit Buffalo Bill en moesten dus daarheen. Fleur had daar geen zin in en gaf op. Ardian was geen opgever en ging rustig lopen aangezien hij dan toch niet in de gevarenzone zat. Fleur werd boos en gebruikte adrealine om Ardian in the halen dat ging goed ze rende beiden er om heen. Ze zagen Sofia en Nahini nek aan nek passeren wie kreeg het geheim. Het was Nahini. Nahini kwam 1 seconde eerder aan en won het geheim.
Sofia was tweede, Morten derde, Pieter-Bas vierde, Irena kwam als vijfde aan. Het ging tussen Fleur en Ardian. Fleur haar schouder begon nu te verzuren maar ze zette door en uiteindelijk ging toch Ardian als zesde over de streep. Helaas FLeur was zevende en Marcello natuurlijk achste.
Restaurant 10: Earl of Sandwich
'Gefelicteerd Nahini met de winst jij krijgt het geheim te weten. Helaas Fleur en Marcello ik zie jullie morgen in de gevarenzone'.'
Wie verlaat er als 3e Expeditie Disneyland en wat is het geheim dat Nahini te horen krijgt dat zie je morgen in Expeditie Disneyland.
Is het wel leuk dat ik er foto's tussenstop of is het dan vervelender te lezen. Zet het in een reactie.
Reageer (2)
ik heb in alle restaurants gegeten!!!
1 decennium geledenvoor mij is het prima hoor ik heb er geen last van met die foto`s er tussen
1 decennium geledenXx