Foto bij Chapter 21

Wow! Ik weet niet wat ik moet zeggen. 25 abonnee's, dat heb ik nooit durven dromen. Ik vind het schrijven van dit verhaal echt geweldig en nu heb ik nog meer het idee dat ik het ook ergens voor doe. Ook al snap ik nog steeds niet dat iemand de stap zet om op 'abo' te drukken. Ik zet die stap als ik een verhaal echt geweldig vind, maar voor jullie moet die stap wel anders zijn, dat kan niet anders. Ik ben in ieder geval door mijn enthousiasme als een gek gaan schrijven xd.
Dankjulliewel!

Reminder: Serena heeft besefd dat ze iets onmogelijks aan het doen is; verliefd worden op haar leraar.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Lente2

    Wat een geweldig verhaal zeg, heb het net even helemaal gelezen.
    Je hebt er een nieuwe abo bij!!

    En ik ben nu wel heel erg benieuwd, naar waarom al die jongens zijn dood gegaan en wat voor vrouw die Julia Magdalena is!!!

    1 decennium geleden
  • xxmarithxx

    LKJSDJFOIUIOEWURJDSLKFJKL:JWEOIRUIOERUJKLFJ
    Jij stopt werkelijk waar áltijd op momenten dat ik het liefst verder wil lezen. Hoewel. Het is ook onmogelijk om op een moment te stoppen dat ik níet verder zou willen lezen, want bij jouw verhaal wil ik altijd doorlezen.
    EN JIJ MAAKT ME ZO VERVLOEKT NIEUWSGIERIG! Dit is echt niet leuk. Ik wil nu ZO graag weten wat Magdalena gedaan heeft, en ik wil ZO graag weten waarom Ryan haar achternaam kent, en ik wil ZO graag weten hoe dit verhaal verder gaat.
    Dit alles frustreert mij heeeeeel erg, maar het is natuurlijk wel een teken dat je heel goed schrijft. Anders zou ik namelijk nooit zo nieuwsgierig zijn. Maaar, dat ben ik wel. En het is gewoon waar, je schrijft echt heel goed.
    Ik weet zeker dat dit uit kan worden gegeven tot een boek. Dat dit uit zal worden gegeven tot een echt boek. Het is namelijk geen fanfiction. En dat zorgt ervoor dat het mogelijk is =D =D
    Ik mag Ryan wel, hij is wel echt aardig. En ik hoop nu heel erg dat dat zo blijft en dat het niet een of andere valstrik is. Maar daar ga ik nu maar gewoon niet van uit. GO RYENA =D
    OKeeeee, I LOVE THIS STORYYYY! =D
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen