015 - Zayn Javadd Malik
Ik sjokte het lokaal uit en bedacht op de gang wat ik nu zou gaan doen. Ik besloot maar eerst even een brief te halen, voordat ik daar problemen mee kreeg. Langzaam liep ik naar het kantoor van de conrector. Ik klopte op de deur, en na een paar seconden zei een lage stem: "Come in." Ik opende de deur en liep naar binnen.
"The teacher send me out," mompelde ik tegen de streng uitziende man. Hij knikte langzaam, gaf me een roze brief en zei dat ik hem aan de receptie moest geven.
"Tomorrow you'll have to come half an hour earlier," voegde hij er aan toe. "You can wait in the canteen now."
Ik knikte dat ik het begreep en liep het kantoortje weer uit. Bij de receptie hoefde ik niet te wachten en liet meteen het briefje aan een van de receptionistes zien. Ze keek me even aan, pakte het briefje en typte iets in de computer. Een minuutje later gooide ze de brief in de prullenbak en zei dat ik kon gaan. Ik kocht een flesje water met bubbels en ging aan een tafel zitten. Eigenlijk best lekker. Een uur minder wiskunde, sowieso een tafel tijdens de lunch... ik pakte mijn boeken en besloot maar wat sommen te maken, anders zat ik opgescheept met twee keer zoveel huiswerk als normaal. Ik probeerde me te concentreren, maar mijn gedachten schoten steeds naar Beverly en naar welke film ik naar zou nemen op onze date. Onze date! Ik was echt blij dat ik haar had gevraagd, ondanks dat ik er heilig van overtuigd was dat ze nee zou zeggen. Maar ze zei ja, dus niet meer aan denken!
"Why are you staring at your book?"
De stem van Harry wekte me uit mijn gedachten. Ik wuifde het weg en begon weer met het gesprek dat de leraar af had gekapt.
"To wich movie shall I take her?"
Reageer (3)
bad boyxD
1 decennium geledenmooi geschreven!!
1 decennium geledensnel verder
Super geschreven !
1 decennium geledenSnel weer verder !