Mijn mobiel zoemde in mijn broekzak, en ik pakte hem. 'What's up, sweet?' vroeg Niall. 'Wait, i'll look.' Ik pakte mijn telefoon, en las de standaard noodoproep 'SHIT! Liam!' Ik rende de trap op, terwijl mijn telefoon het nummer van Amber belde. Ik besloot me stil te houden en hoorde een man vaag wat mompelen. Hij praatte zachtjes in zichzelf, maar net niet hard genoeg zodat ik het kon horen. Ik liet mijn telefoon even hier liggen en liep naar Liam toe. 'Li, weet jij wat Amber ging doen?' 'Volgens mij ging ze Jo-Ann ophalen...' 'Pak je auto! Nu!' hij deed wat ik zei en snel reden we naar het appartementje. Ik probeerde de deur te openen, maar het lukte niet. Liam beukte met zijn schouder tegen de deur aan, die uit de muur sprong. Wat ik toen zag was onbeschrijfelijk.

Als je niet van details van een moord houd, lees dit stukje niet!Ik zag bloed door de hele kamer, er lag een arm verdwaald op de bank, en nog wat andere lichaamsdelen door de rest van de kamer. Ik begon te huilen en gillen. Mijn hysterische gegil werd hyperventilatie. Ik zakte neer op de grond. Overal bloed. Overal lichaam. Lichaam van. Van wie? Ik sloot mijn ogen. Nee. Dit kon Amber niet zijn. Of Jo-Ann. Of wie dan ook. Dit was gewoon zo'n aflevering op tv. Ofnee, dit was een nachtmerrie. Ik probeerde mezelf omhoog te hijsen maar zette mijn hand in een plas bloed. Niall droeg me naar buiten. Ik was nog steeds aan het hyperventileren.

'Abigail, het komt goed. Er komen politie en ambulance aan. Jij hoeft niet meer daar naar binnen, jij blijft hier, en ik blijf bij jou.' Ik kreeg een korte kus. Na een paar minuten kwam Zayn naar ons toegelopen, 'Abigail. Luister. Het is niet Amber. Niet Amber.'

Who is our mysterious murderer? ~Ik wordt altijd zooo blij van jullie reacties <3 x Caitlin.

Reageer (1)

  • MissCurly

    owh nooooo,
    Een arm op de bank en ah bah...
    dit is echt zo zielig he ):
    Hopelijk houdt Abigail er geen trauma aan over en Amber ook niet
    Pleaseeee snel verder <3
    De moordenaar is de PAASHAAS D:
    nee ik weet het niet ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen