Foto bij vakantie plannen

De volgende morgen werd ik vroeg wakker. Ik was opgewonden over het feit dat we met zijn allen op vakantie zouden gaan. Als alle ouders het tenminste goed vinden dat hun kinderen een weekje weg gaan. Ik kleed mij snel aan en ga gauw naar school. Kirsten en Piper zijn er al als ik aan kom fietsen. Ze wachten op mij terwijl ik mijn fiets weg zet. En we lopen samen naar binnen. De rest is er ook al. We hadden afgesproken dat we het in de grote pauze zouden vertellen. De bel gaat en we gaan allemaal naar de les. Ik heb samen les met Chris en Aiden. We hebben scheikunde. Als we het lokaal in lopen gaan we met zijn drieen naast elkkaar zitten. Dit keeeer zit Chris in het midden en Aiden en ik elk aan een kant. De les begint. Ik snap er niet veel van, maar k probeer het wel te begrijpen. Ik vraag aan Chris of die het wel snapt.
"Ik snap het wel, zeg maar wat je niet snapt da kan ik je helpen." zegt Chris.
"ik snap de eerste pargraven nog wel, maar daarna volg ik het niet meer." zei ik.
"Oke, dus je snapt de andere drie pparagraven niet?" zegt Chris.
"Klopt, zou jij het mij kunnen uitleggen?" vraag ik.
Hij probeert het mij uit te leggen. Ik doe mijn best om het te snappen. Aan het einde van de les snap ik het wel met veel moeite. Ik bedank Chris oor de uitleg. Als de bel gaat ga ik naar mijn kluisje en gaat CHris naar de kantine. Als hij de kantine binnenkomt ziet hij Aiden bij Claire staan. Meteen stormt hij er op af met gebalde vuisten. Aiden kijkt verschrikt op en ziet dat Chris met gebalde vuisten op hem af stormt. Aiden blijft rustig verder praten met Claire. Chris haalt uit, maar Claire gaat voor Aiden staan. Waardoor Chris hem niet meer kan slaan. Alleen hij heeft zoveel kracht erachter gezet dat hij per ongeluk Claire raakt. Claire deinst achteruit en valt oop de grond, ze krimt op de grond ineen van de pijn. Chris kijkt stomverbaasd toe en Aiden knielt neer naast Claire en vraagt of het gaat. Claire zegt dat ze pijn in haar buik heeft. Aiden staat boos op, omdat Chris Claire pijn heeft gedaan en nou wil Aiden Chris terug pakken. Er ontstaat een gevecht. Er wordt een kring om hen heen gevormd. Ik ben ondertussen ook binnen gekomen en zie al snel dat Claire op de grond zit en ik ga snel naar har toe en help haar overeind. Ik leid haar naar een van de bankjes zodat ze ustig kan zitten. Daarna loop ik naar de kring om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat Chris en Aiden met gebalde vuisten tegenover elkaar staan. Ze hebben onndertussn allebei al een bloedneus. Als het zo door gaat zijn ze straks helemaal gebroken. Ik vraag aan Piper waar dit over gaat, want ik zag Claire op de grond zitten met pijn in haar buik. Piper zegt dat ze vechten o Claire, want het blijkt dat zowel Aiden als Chris haar leuk vinden. Terwijl ik weet dat Claire Aiden keuk vindt en dat Aiden het waarschijnlijk opgenoomen heeft voor Claire. Als ik dicht bij ze sta roep ik Chris. Hij komt verontwaardigd naar mij toe en Aiden staat aan de andere kant. Ik vraag aan Chris of hij Claire echt leuk vindt. Hij zegt dat hij haar wel leuk vindt, maar dat hij ook iemand anders leuk vindt.
"Wie vindt je leuk dan?" vraag ik nieuwschierig.
"Nou, eigelijk vind ik jou leuk." zegt hij en hij kleurt rood.
"Oh."zeg ik en er spoken allemaal gedachten door mijn hoofd.
Voordat hij weer wat kan zeggen, loop ik rood weg. Rechtstreeks naar Piper en ik sleur haar mee onder het mom van ik moet je wat vertellen. Piper loopt met mij mee en als we in een leeg lokaal zijn, vraagt ze aan mij wat ik wil vertellen. Ik loop meteen rood aan en weet even niet wat ik moet zeggen en dan vraagt Piper: wat heeft Chris gezegd?
"Nou, hij heeft gezegd dat hij niet alleen Claire leuk vindt, maar dat hij mij ook leuk vindt." zeg ik hyper.
Piper is even stil en dan zegt ze: "Wat vind jij van hem"
Voordat ik wat kan zeggen gaat de bel. We hebben Duits. We gaan samen naar het lokaal. Als we bij het lokaal zijn gaan we meteen naar binnen en gaan achterin zitten. Als we zitten begint de les. Piper draait zich naar mij en vraagt: “Wat vindt jij nou van hem? Ik kreeg er geen antwoord op van jou.”
“Dat weet je best. Ik vind hem leuk.” Zeg ik blozend.
“Oh ja, dat had je verteld. Als je weer eens hardop aan het denken was.” zegt ze lachend en ze geeft mij een duw tegen de schouder.
“Haha, dat vindt jij wel leuk, hè.” Zeg ik lachend.
“Maar wat ga je er nou mee doen dan?” vraagt ze.
“Dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik afwacht wat er gaat gebeuren tussen Chris en Claire.” Zeg ik.
“Oke, dat kan ook. Je weet dus niet of ze uit elkaar gaan of dat ze bij elkaar blijven.” zegt ze.
Als ze dat gezegd heeft gaat de bel. We hebben Engels samen met Kirsten, Chris en Alice. Als we bij het lokaal aankomen krijg ik een liefdevolle blik van Chris. Ik kijk gauw de andere kant op. We gaan het lokaal binnen. Ik ga tussen Piper en Kirsten in zitten. Chris en Alice gaan achter ins zitten. De les begint. Ik word aangetikt door Chris en ik draai me om en vraag wat er is.
“Ik wil het uitmaken met Claire.” zegt hij.
“Maar waarom? Je houdt toch van haar of niet?” zeg ik verbaasd.
“Dat is wel zo, maar ik vind jou leuker dan haar.” zegt hij.
"Oh." Verbaasd draai ik me weer om en stoot Piper aan. Piper vraagt wat er is. Ik zeg:"Hij wil het uitmaken met Claire om met mij samen te kunnen zijn."
Piper kijkt verbaast en zegt:"Vindt hij jou leuker dan Claire?"
"Ja, heb je dat niet gehoord dan. Hij zei het net tegen mij."
"Oh, dat heb ik dan niet gehoord." zegt ze.
"Ik denk dat ik moet afwachten wat er gaat gebeuren of die het ook echt uitmaakt of niet" zeg ik.
"Ja, dat moet je maar doen." zegt ze.
Nadat ze dat gezegt heeft gaat de bel.

Reageer (2)

  • fruityelixer

    snel verder! xxx

    1 decennium geleden
  • kornelype

    Leuk!!!!!!!!!
    Snel verder!!!!!!
    Maar leuk dat je alles aan Piper verteld ^^^!!!!
    En verder hoop ik dat de vakantie door kan gaan.........
    Wat zal daar gebeuren?????
    -xxxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen