Foto bij 0001

everything will be okay in the end, and if it's not okay, it's not the end <3

‘alsjeblieft, liefje!’ zei Liam tegen me toen hij een doosje in mijn handen stopte. We waren vandaag 6 maanden samen en ondanks we hadden gezegd om geen cadeaus te kopen, kon hij het zich natuurlijk weer niet laten. En jawel, het was dé Liam van One Direction. Ik had hem leren kennen op een fuif in Londen, toen ze net terug waren van hun tournee in Amerika. Eigenlijk had ik al lang een crush op hem, en toen we elkaar zagen op de dansvloer, was het liefde op het eerste gezicht en duurde het niet lang voor we een koppel waren. Ik deed mijn ogen open en zag het doosje rusten in mijn handen. Ik vroeg of ik het mocht opendoen en hij stemde in. In het doosje zat een witte ice-watch. Ik had er al zo lang naar gezaagd bij hem omdat ik het zonde vond om het me zelf te kopen. Ik bedoel, ik vind het toffer om zoiets te krijgen voor mijn verjaardag of zo. ’Wauw, dit had ik echt niet verwacht! Kom hier, dat ik je eens goed vastpak!’ riep ik uitgelaten. Hij knuffelde me stevig en zei dat hij blij was dat ik het mooi vond. We hebben nog de hele avond in de zetel gezeten en ’s avonds naar een film gekeken.
De volgende dag moest ik al vroeg op, want ik moest naar school. Dat betekent dus opstaan om half 7. Ik kleed me aan, geef Liam een kus op zijn kaak en vertrek. Ik was deze nacht bij hem blijven slapen, want mijn ouders waren voor 1 week op vakantie. Op de bus krijg ik een sms’je van Matti: ‘Hey, heb je zin om morgenavond mee te gaan vieren met een paar vrienden omdat ik volgende maand 18 word? Xxx’ ik lach en stuur terug: ‘Jij zoekt ook altijd een gelegenheid om te drinken hé? Maar ja, ik zou graag meegaan, plaats en uur, please?xxx’ Matti was een hele goede vriend van mij, we hadden elkaar leren kennen bij het uitgaan, en hij had vroeger ook nog even op dezelfde school als ik gezeten, maar is nadien veranderd. Ik heb altijd wel al wat gevoelens gehad voor hem, maar ja, hij was mijn beste vriend, en dat kon ik niet maken. Nog geen minuut later stuurt hij terug: ‘jij bent niet veel beter, hoor! ;) oh ja, kom morgenavond rond 7u bij mij thuis, we zullen vandaar dan wel vertrekken.xxx’ Ik stuurde nog een korte bevestiging terug en stapte van de bus. Weer een lange schooldag in het vooruitzicht. Ik zuchtte en stapte de schoolpoort binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen