Chapter 3
'Even lachen.' zei de fotograaf. Harry sloeg een arm om me heen, keek me aan en lachte zijn brede, perfecte glimlach. Zijn groene ogen straalden. Wow. 'Mooie foto, mooie foto.' Samen liepen we de loper af. Ik keek nog even om naar Li en Maar die nu aan de buurt waren. Ze wisten het nog niet maar ze waren echt super schattig samen. Cuties. Harry werd ongeduldig en sleepte me mee de dansvloer op. 'Geweldig liedje.' schreeuwde hij. Schreeuwende Harry, whaha het zag er niet uit. 'Ja, leuk.' schreeuwde ik zo normaal mogelijk terug. Bang om er ook raar uit te zien en mijn kans bij Harry te vergooien. Mijn beste vriend Harry, die ik al mega lang kende en waar ik verliefd op geworden was. 'Heb je Niall al gezien?' vroeg ik. 'Nee, je blijft nu hier. We gaan dansen.' 'Oke, oke, als jij dat wil Haz.' 'Mooizo.' Hij begon te dansen. Dat kon hij best wel goed. Ik bleef zo stil mogelijk staan. 'Wat begrijp je niet aan het woord dansen?' 'Het dans-deel.' 'Haha, kom op beweeg All.' 'Makkelijker gezegd dan gedaan. Je kent me, sport is niet bepaald mijn sterkste kant.' 'Dit is geen sport, dit is lol maken en als ik me niet vergis ben jij daar de beste in.' 'Tja..' 'Move girl!' Ik begon wat heen en weer te bewegen, ik voelde me totaal ongemakkelijk maar ik deed het voor Haz. 'Zo slecht ben je niet Allyne.' 'O nee? Volgens mij kan een wandelende tak nog beter dansen.' 'Nee joh, je ziet er best schattig uit.' Schattig? Wat bedoelde hij met schattig? Vond hij míj schattig? En voor de tweede keer vanavond las iemand mijn gedachte. 'Ja ik vind je schattig.' Waarop hij zich naar voren boog en een kus op mijn mond drukte. Wow, hij zoent zelfs perfect.
Reageer (1)
Omg how sweet <3 xxx snel verder?
1 decennium geleden