Er verscheen een uitgang in het plafon van de grot.
Er klonk een vage stem en die zei zei: "Vlieg Melissa de vleugels doen wat jij wilt wat ze doen.Denk gewoon aan wat je wil en ze doen het. Zoek je ouders ze zijn de enige draken op dit eiland je papa is een rode draak en je mama is een blauwe draak"
Melissa dacht: "Ik wil vliegen door de uitgang en in de lucht hangen zodat ik mijn ouders kan zoeken."
Gelijk steeg Melissa op en vloog ze door de uitgang.
ze vond het nog wel lastig om te vliegen omdat ze dat nog nooit gedaan had.
Ze bleef hangen in de lucht.
Melissa keek rond of ze ook 2 draken zag.
Na een paar minuten zoeken vond ze eindelijk een rode en een blauwe draak en vloog ze snel naar hen toe.
Melissa riep: MAMA PAPA
De 2 draken keken op en zagen het paarse draakje.
ze werden gelijk heel erg blij en stegen op en volgen naar hun draken dochtertje.
mama zei: Eindelijk heb je ons gevonden we hebben hier 6 jaar op je zitten wachten en eindelijk ben je ook een draakje geworden. had je de grot gevonden?
Het kleine draakje knikte.
Alle drie landen ze op de grond en veranderde weer in mensen.
Ze gaven elkaar een dikke knuffel en een kusje
en ze leefden nog lang en gelukkig

EINDE

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen